November skravletråd

Som du ser av mitt neste innlegg tror jeg det var mer folk her sånn kort tid etter at jeg gikk. Også var det en del som gikk rundt og handlet da jeg gikk, men jeg var der altså klokken 0803 da sånn ca, døren til senteret ble låst opp da jeg kom.
Kjøpte på nett jeg

Hei og jå. Håper dere har det bra. Kjenner jeg har hatt ille vondt i hodet og har det egentlig enda. Dermed blir å holde gang i skravletråd litt vondt nå. Det går for fort for min del. Jeg blir vond og svimmel da. Beklager min "bortgang" [emoji4]

Men jeg kommer sterkere tilbake. Men blir mer sporadisk nå til jeg blir litt bedre [emoji4] Må bare få hodet litt bedre.
God bedring

Kjøpte på nett jeg
Sikkert greit.jeg pleier ofte ikke handle slike dager men svømmehallen er i bygget ved siden av kjøpesenteret med cubus og jeg var på svømming til åtte så ...

Ferdig med foreldresamtalen med eldste. Gikk supert. Måtte ha minste med som tegna da [emoji39]

Samma det. Så lenge jeg kom tenker jeg.

Så fikk jeg minste på svømming. Så eldste på bingo.

Nå venter jeg på minste så jeg kan kjøre hu rett fra svømming til bingo.

Derifra overtar svigermor ! Heldigvis. [emoji38]

Ferdig med foreldresamtalen med eldste. Gikk supert. Måtte ha minste med som tegna da [emoji39]

Samma det. Så lenge jeg kom tenker jeg.

Så fikk jeg minste på svømming. Så eldste på bingo.

Nå venter jeg på minste så jeg kan kjøre hu rett fra svømming til bingo.

Derifra overtar svigermor ! Heldigvis. [emoji38]
Litt mye logistikk der ja.

Jeg er forøvrig en sånn som går på sånne dager da "alle andre også er på butikken" jeg. eneste som stresser meg er å få parkering, deretter er ikke kø og folk noe problem for meg. Jeg går uten unger da.

Jeg skal på senteret black friday. Jeg har ferie den dagen og drar dit når jeg har levert ungene. Det åpner 7. En viss sjangs for at jeg "nå" hente mamma, kanskje. Det er på en ene side hyggelig, men på den annen side mindre effektivt. Jeg skal handle noe julegaver antar jeg. Og deretter hjem og ta en runde i huset.

Jeg skal, så sant det blir, på amfi medlemskveld også. Den er ikke lansert enda men pleier være en torsdag i slutten av november, med black friday 23.11 antar jeg egentlig 29.11 men vi får se. Min plan er å parkere enten før jeg drar på jobb (og gå ned på jobb, det er et kvarter å gå) eller å kjøre dit og satse på å finne parkering etter jobb. Og gå hjem til mine foreldre og spise middag der og sitte på med dem inn (pappa har en liten elbil som han finner plass til nedi parkeringshusene. Jeg har en stor s max med takboks som må stå ute.) Den dagen er det stort sett 20-30% på de fleste butikkene på amfi og en fin dag å handle julegaver. Derved er halve sunnmøre på det som nå er norges største kjøpesenter, men som sagt, så lenge jeg har parkeringen i boks så stresser ikke resten meg.
Sånn person er ikke jeg

Back
Topp