November skravletråd

Haha ja. Det hadde vært litt urettferdig om man fikk snike og betale med en gang også [emoji39]

De har sagt selv at ingen får legge av noe dagene før, derfor blir det litt feil at deres venner da får lov [emoji39] Men det er bare prinsippsak da syns jeg. Da burde enten alle eller ingen. Som hos dere [emoji4]

Alle eller ingen ja, helt klart.

Svømming er bra. Drev aktivt i 9år

Jeg svømmer ikke aktivt, jeg er sånn "ansiktet over vann"-svømmer. I alle fall nesen og øynene, kan ha hodet på siden f.eks.
Men jeg har halvtårskort på svømmehallen nå, dels betalt via jobb (har familiekort rett nok så jeg går vel så ofte med ungene) så da benytter jeg meg av denne morgensvømmingen på tirsdagene de ukene mannen kan ordne levering den dagen.

Jeg svømmer ikke aktivt, jeg er sånn "ansiktet over vann"-svømmer. I alle fall nesen og øynene, kan ha hodet på siden f.eks.
Men jeg har halvtårskort på svømmehallen nå, dels betalt via jobb (har familiekort rett nok så jeg går vel så ofte med ungene) så da benytter jeg meg av denne morgensvømmingen på tirsdagene de ukene mannen kan ordne levering den dagen.
Det er jo kjekt :) mange år siden jeg gav meg nå

Haha ja. Det hadde vært litt urettferdig om man fikk snike og betale med en gang også [emoji39]

De har sagt selv at ingen får legge av noe dagene før, derfor blir det litt feil at deres venner da får lov [emoji39] Men det er bare prinsippsak da syns jeg. Da burde enten alle eller ingen. Som hos dere [emoji4]

Det er jeg helt enig i! :) Her skrev de til alle at det var lov, så alle hadde lik mulighet :)

Jeg ble påkjørt av en barnevogn i dag. Jeg og mannen var ute på trilletur, og så sa jeg at vi kunne stoppe og gå hjem igjen. Mannen kjørte vogna, og han bråstoppet og snudde vogna og kjørte den rett framfor meg og dermed rett inn i leggen min. Svir litt gitt :P

Hei og jå. Håper dere har det bra. Kjenner jeg har hatt ille vondt i hodet og har det egentlig enda. Dermed blir å holde gang i skravletråd litt vondt nå. Det går for fort for min del. Jeg blir vond og svimmel da. Beklager min "bortgang" [emoji4]

Men jeg kommer sterkere tilbake. Men blir mer sporadisk nå til jeg blir litt bedre [emoji4] Må bare få hodet litt bedre.
God bedring :D

Jeg ble påkjørt av en barnevogn i dag. Jeg og mannen var ute på trilletur, og så sa jeg at vi kunne stoppe og gå hjem igjen. Mannen kjørte vogna, og han bråstoppet og snudde vogna og kjørte den rett framfor meg og dermed rett inn i leggen min. Svir litt gitt :p
Leste først "påkjørt med barnevogn" :eek: godt det var påkjørt AV barnevogn! Men nei, det er ikke godt det heller.

Back
Topp