Er det storsalg på cubus i dag eller?
Big smile day, 30% hele dagen men 40% før 10
Ja, også 20% på kosmetisk da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det storsalg på cubus i dag eller?
Det er big smile dag. Sånn typisk 40% innenfor det og det og 30 % innenfor det og det og 20% innenfor det og det. Ca.
Jeg unngår sånn ca kaoset der [emoji849][emoji23]
Hehe ja det kan høres ut som køen økte da.. jeg hadde tenkt å dra rett til Cubus når eldste dro på skolen, men babyen sov enda da, så vi var der ikke før nærmere halv 10...
Tipper køen økte ja. Det var jo ikke mye annet å finne på der på den tiden, andre butikker åpner ti, og de kom altså 8.30. glad jeg var ferdig.
Spørs vel hvor man bor det da [emoji14] Her står køen utenfor butikken før kl 08 også altså.Men ved å rusle opp der klokka 8 så var det ikke kaos. Evt kan man handle på nettbutikken til 40% fra 00 til 10 faktisk.
Hehe jupp. Her åpner Cubus kl 07... det er for tidlig for min del, men flott for de som skal på jobb etterpå![]()
Praktisk
Her åpnet det 8, det er jo inne på et senter som vanligvis åpner 10 men obs åpner 8. Jeg var uansett på svømmehallen til 8
Spørs vel hvor man bor det da [emoji14] Her står køen utenfor butikken før kl 08 også altså.
Og ja. Jeg kan handle på nettbutikk da [emoji4] Men jeg har uansett ikke penger til det før eventuelt i morgen. Og da er det for sent uansett. Så det så. [emoji39][emoji23]
Hehe , men god rabatt så greit å få med seg!Nå har jeg stått 1 time i kø for å få det til 40%
Men baby i bæresele.. dagens treningsøkt![]()
Ikke sant. Her ser jeg at folk, tross de egentlig ikke får lov, legger av klart i svære poser. Pga de kjenner de som styrer Cubus. Så ofte har de gjort sitt klart da. Men de kommer før jobben sin. Og det er faktisk mest kaos tidlig her da. Roligst utover dagen. Man må nesten slåss seg frem mellom klærne [emoji39]Det gjorde den altså ikke her, det var bare noen få folk i butikken når jeg kom opp 8.05, inngangen jeg gikk inn ble låst opp da jeg kom klokken 8. Senteret åpner ikke før. Men som beskrevet møtte jeg en busslast med folk da jeg gikk ut, det var en helt absurd strøm med folk, trolig bokstavelig talt en busslast.
Og dagens trening inkludertHehe , men god rabatt så greit å få med seg!![]()
Ofte slik. Jeg foretrekker butikk. Og kunne se de og prøve de. Kjenne på de. For ofte er de langt i fra hva de ser ut som på nettsiden [emoji4]Nettbutikk kan være greit. Men jeg hadde sett meg ut et par gensere på nettbutikken som jeg prøvde i dag og slett ikke falt for. Og endte med en annen genser.
Men penger må man ha for å handle da.
Ikke sant. Her ser jeg at folk, tross de egentlig ikke får lov, legger av klart i svære poser. Pga de kjenner de som styrer Cubus. Så ofte har de gjort sitt klart da. Men de kommer før jobben sin. Og det er faktisk mest kaos tidlig her da. Roligst utover dagen. Man må nesten slåss seg frem mellom klærne [emoji39]
Ikke sant. Her ser jeg at folk, tross de egentlig ikke får lov, legger av klart i svære poser. Pga de kjenner de som styrer Cubus. Så ofte har de gjort sitt klart da. Men de kommer før jobben sin. Og det er faktisk mest kaos tidlig her da. Roligst utover dagen. Man må nesten slåss seg frem mellom klærne [emoji39]
Ofte slik. Jeg foretrekker butikk. Og kunne se de og prøve de. Kjenne på de. For ofte er de langt i fra hva de ser ut som på nettsiden [emoji4]
Haha ja. Det hadde vært litt urettferdig om man fikk snike og betale med en gang også [emoji39]Her var det lov for alle å legge av, så det gjorde jeg. Måtte så klart stå i betalingskø som alle andre men slapp å bære alt![]()