Hva gjør dere for tiden a?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Skjer a?

Selv har jeg hatt en periode med 110%stilling totalt, pluss lillegutt, flytting og mannen har jobbet like mye. Mildt sagt texas!
 
Her er eg sykemeldt og har vært det i over en mnd :( Blir nok å være det en god stund enda. Dagene går med til å slappe av og strikke litt :)
 
Ingen store endringer her i gården.
Mye å gjøre på jobb, og det tærer litt ekstra på når kolleger blir sykemeldt og man må jobbe 10-12-timers vakter.. Men nå vil det roe seg fremover, og den store utbyggingen av jobblokalet er endelig snart ferdig.

På hjemmefronten blir «lillemann», som ikke er så liten lenger, mer og mer gæren, hahaha! :p Om jeg noen gang skal realisere planen om barn nr 2 så blir det hvertfall ikke nå :hilarious:

Spennende med flytting! Er dere kommet ordentlig på plass?
 
Ingen store endringer her i gården.
Mye å gjøre på jobb, og det tærer litt ekstra på når kolleger blir sykemeldt og man må jobbe 10-12-timers vakter.. Men nå vil det roe seg fremover, og den store utbyggingen av jobblokalet er endelig snart ferdig.

På hjemmefronten blir «lillemann», som ikke er så liten lenger, mer og mer gæren, hahaha! :p Om jeg noen gang skal realisere planen om barn nr 2 så blir det hvertfall ikke nå :hilarious:

Spennende med flytting! Er dere kommet ordentlig på plass?

Har kommet greit på plass nå ja, lille har fått eget rom og greier. Yes tenkte jeg, dette blir awsome. Men tror du han fader ikke gidder være der alene? Han henter meg eller mannen og drar oss med hver gang. Til å bli litt sprø av..

Kjiipt med så lange dager, har hatt det litt sånn selv og, derfor jeg greide å havne utpå åpent her. Men får håpe det roer seg for deg nå! Tøft når det står på.

To barn må jo være galskap?? Fytti katta. Våres har vel alltid vært litt like, så skjønner nok hva du prater om tror jeg :laughing025
 
Det suger jo maks da! Håper det gir seg snart. Du er vel rundt 10-12 uker nå eller?
12 uker og vært værre de siste dagene :( Så regner med eg blir å være dårlig hele svangerskapet slik som sist, men greid å holde vekten stabil denne gangen enn så lenge :)
 
Har kommet greit på plass nå ja, lille har fått eget rom og greier. Yes tenkte jeg, dette blir awsome. Men tror du han fader ikke gidder være der alene? Han henter meg eller mannen og drar oss med hver gang. Til å bli litt sprø av..

Kjiipt med så lange dager, har hatt det litt sånn selv og, derfor jeg greide å havne utpå åpent her. Men får håpe det roer seg for deg nå! Tøft når det står på.

To barn må jo være galskap?? Fytti katta. Våres har vel alltid vært litt like, så skjønner nok hva du prater om tror jeg :laughing025
Godt å ha noen med felles sympati for de gærne gutta våres :hilarious:
 
Definitivt! Ikke det da, han er verdens søteste når han først slår til :)
Er forresten overbevist om at den ungen tar livet av meg snart. Går det ikke an å sove natta gjennom? Fader altså..
Joda, når sjarmen er på så er han jo god som gull <3
Hehe, det med nattesøvn har min faktisk blitt veldig flink til :) Sover stort sett natta gjennom og til 07:30-ish :D Men vi har hatt litt trøbbel med legginga i en periode igjen..
 
Joda, når sjarmen er på så er han jo god som gull <3
Hehe, det med nattesøvn har min faktisk blitt veldig flink til :) Sover stort sett natta gjennom og til 07:30-ish :D Men vi har hatt litt trøbbel med legginga i en periode igjen..
Tror muligens min har blitt tatt av nattskrekken.. :( ganske så kjiipt!
 
Tiden har gått så fort tenk at vi snart har 2 åringer i hus
Dagene flyr avsted, jobber fult og har 2 uker igjen på skolen før jeg endelig er ferdig utdannet
Noen som har noen gode tips til julegaver til disse små?
 
Tiden har gått så fort tenk at vi snart har 2 åringer i hus
Dagene flyr avsted, jobber fult og har 2 uker igjen på skolen før jeg endelig er ferdig utdannet
Noen som har noen gode tips til julegaver til disse små?
Her tenker vi gi minikjøkken og akebrett. Av andre ønsker vi oss uteleker, dyne og sengesett. Og sparkesykkel med hjelm :)
 
Juleforberedelser
 
Back
Topp