Hva gjør dere for tiden a?

En tråd i 'Januar 2017' startet av Virrehøna, 11 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Skjer a?

Selv har jeg hatt en periode med 110%stilling totalt, pluss lillegutt, flytting og mannen har jobbet like mye. Mildt sagt texas!

2. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Her er eg sykemeldt og har vært det i over en mnd :( Blir nok å være det en god stund enda. Dagene går med til å slappe av og strikke litt :)

3. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Ingen store endringer her i gården.
    Mye å gjøre på jobb, og det tærer litt ekstra på når kolleger blir sykemeldt og man må jobbe 10-12-timers vakter.. Men nå vil det roe seg fremover, og den store utbyggingen av jobblokalet er endelig snart ferdig.

På hjemmefronten blir «lillemann», som ikke er så liten lenger, mer og mer gæren, hahaha! :p Om jeg noen gang skal realisere planen om barn nr 2 så blir det hvertfall ikke nå :hilarious:

Spennende med flytting! Er dere kommet ordentlig på plass?

4. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

På grunn av svangerskapet? Når skal du ha?

5. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Har kommet greit på plass nå ja, lille har fått eget rom og greier. Yes tenkte jeg, dette blir awsome. Men tror du han fader ikke gidder være der alene? Han henter meg eller mannen og drar oss med hver gang. Til å bli litt sprø av..

Kjiipt med så lange dager, har hatt det litt sånn selv og, derfor jeg greide å havne utpå åpent her. Men får håpe det roer seg for deg nå! Tøft når det står på.

To barn må jo være galskap?? Fytti katta. Våres har vel alltid vært litt like, så skjønner nok hva du prater om tror jeg :laughing025

6. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Ja, har ekstrem svangerskapskvalme :( I slutten av mai :)

7. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Det suger jo maks da! Håper det gir seg snart. Du er vel rundt 10-12 uker nå eller?

8. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

12 uker og vært værre de siste dagene :( Så regner med eg blir å være dårlig hele svangerskapet slik som sist, men greid å holde vekten stabil denne gangen enn så lenge :)

9. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Gud så kjiipt, akkurat det er jeg glad jeg slapp..

10. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Godt å ha noen med felles sympati for de gærne gutta våres :hilarious:

11. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Definitivt! Ikke det da, han er verdens søteste når han først slår til :)

12. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Er forresten overbevist om at den ungen tar livet av meg snart. Går det ikke an å sove natta gjennom? Fader altså..

13. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Joda, når sjarmen er på så er han jo god som gull <3
    Hehe, det med nattesøvn har min faktisk blitt veldig flink til :) Sover stort sett natta gjennom og til 07:30-ish :D Men vi har hatt litt trøbbel med legginga i en periode igjen..

14. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Tror muligens min har blitt tatt av nattskrekken.. :( ganske så kjiipt!

15. Beccaa Glad i forumet Julikulene 2020

Tiden har gått så fort tenk at vi snart har 2 åringer i hus
    Dagene flyr avsted, jobber fult og har 2 uker igjen på skolen før jeg endelig er ferdig utdannet
    Noen som har noen gode tips til julegaver til disse små?

16. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Her tenker vi gi minikjøkken og akebrett. Av andre ønsker vi oss uteleker, dyne og sengesett. Og sparkesykkel med hjelm :)

17. Beccaa Glad i forumet Julikulene 2020

Tusen takk for veldig gode tips føler han har så mange leker, men kanskje på tide med en utskiftning. :happy:

• Liker Liker x 1
  18. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Juleforberedelser

• Liker Liker x 1
  19. Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15

Går på skole, skal bytte yrke så er midt i eksamens periode

• Liker Liker x 1
  20. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Lykke til med eksamen :)

Del denne siden