Er det noen av dere som har gjort det?
Fikk det negative konsekvenser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen av dere som har gjort det?
Jeg utsatte timen da vi er på ferie når vi fikk time. Det ble utsatt 2 uker, jeg spurte ikke om å få tidligere heller. Jeg har et ønske om at vi skal klare det på egenhånd da det ikke er noe galt sånn sett med oss utenom en mindre eggleder så derfor "haster" det ikke så mye for oss![]()
Du kan utsette forsamtalen din, men det er jo ikke ønskelig fra sykehusenes side. På appen til Rikshospitalet står det litt om dette. Det viktigste er at man flytter/avlyser så tidlig som mulig, så man frigir plassen til noen andre.
Dessuten er det ikke slik at man MÅ starte opp med IVF selv om man har hatt forsamtale. Man kan jo bli enige om å utsette oppstarten noen måneder (inntil 6 mnd, er det ikke noe sånt?) dersom det er grunner som tilsier at det er fornuftig.
Enkelte situasjoner i livet krever jo at man utsetter, så rart å bli sur for det..Takk for svarJeg fikk utsatt timen fra 04/12 - 13/12. Hu var ikke så veldig fornøyd, men ellers gikk det fint. Ja, jeg regner med at det blir mer venting før vi setter igang hvis vi blir godkjente.
Jeg er bare så vanvittig redd for å få avslag pga vekt![]()
Enkelte situasjoner i livet krever jo at man utsetter, så rart å bli sur for det..
Det er viktig å ta vare på seg selv i dette.Kan hende hun var stresset eller hadde en dårlig dag
Jeg har 1 uke ekstra på megDen skal brukes godt
Kjenner jeg slapper mer av nå. (mentalt)
Det er viktig å ta vare på seg selv i dette.
Yoga har hjulpet megJaLurer på om jeg skal legge inn vane om meditasjon og yoga før dette sirkuset begynner
![]()
Yoga har hjulpet megvi kan gå sammen
![]()
Send meg en pmDet hadde vært koselig![]()
ÅjaMen det ble ikke noe mer alvorlig enn det?
Ikke som jeg vet nei, jeg ringte de aldri. Sendte bare en melding via helsenorge og jeg fikk til svar at det ikke var noe problem å flytte timen![]()
Så braJeg ringte de, men fikk den utsatt en uke
![]()

Gikk det greit da?![]()
Det klarer duHåper detHar jeg en uke ekstra på meg til å gå ned litt til
Det klarer du![]()
Har med mannen på omtrent alt jeg, for er det noe jeg glemmer så husker han detJa, jeg håper virkelig det
Skal heldigvis ha med meg mannen. Han er flink til å snakke for segDet er ikke jeg
Jeg blir så fort målløs
You can do itHåper detHar jeg en uke ekstra på meg til å gå ned litt til