November skravletråd

God morgen! Idag våknet frøkna med øyebetennelse (tror jeg, det var i begge øyner så får se det Ann og vaske med saltvann) :sorry:
Nå har jeg vært og levert i bhg, og er klar for frokost :D

God morgen.
Sitter og venter på sykehuset med en veldig aktiv Lille U

Rart hvor fort det blir kaos når det kommer snø her i sør :hilarious: som om folk blir like overrasket hvert år :p

Haha ja, ler litt av det der. Og at folk ikke bare kan holde seg hjemme hvis de ikke er riktig skodd på bilene sine!

Haha ja, ler litt av det der. Og at folk ikke bare kan holde seg hjemme hvis de ikke er riktig skodd på bilene sine!

Merkelig det der at de virkelig ikke kan klare å 1)legge på vinterdekk 2)insistere på å kjøre likevel.

God morgen! Idag våknet frøkna med øyebetennelse (tror jeg, det var i begge øyner så får se det Ann og vaske med saltvann) :sorry:
Nå har jeg vært og levert i bhg, og er klar for frokost :D

Saltvann er jo rett behandling så lenge det er virus, så skyll og rens og tørk og kast og håper det går greit over.

Så godt å få unna alt det da. Jeg har fortsatt igjen å brette x antall maskiner med klær, vaske en haug til og vaske skapene på badet. Men i dag skal vi på babysang, så i morra kanskje:rolleyes:

Jeg har ikke begynt enda, så det blir spennende å se om noe blir gjort i det hele tatt ^^
Eller, jeg har satt på en klesvask, og jeg har funnet boka, så noe er forsåvidt gjort :)
Kos dere på babysang :D

:eek: hjelpes... Fikk så lyst til å ta meg en joggetur:wideyed:
Burde jo ha utnytta galskapen, men lille står på verandaen å sover. Så da utgikk det:hilarious:

Back
Topp