Er det stemning for [Julestemningskalenderen] i år?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen vil kanskje huske julestemningskalenderen som jeg styrte på høytidsforumet i fjor. Ikke så mange kanskje, det var ikke alltid så ange som deltok, men tilbakemeldingene var positive. (den som ikke vet hva jeg snakker om, trådene som begynner med [Julestemningskalendern] fra side 12 og bakover på høytidsforumet)

Hodet mitt har begynt å surre med julestemning og derved også julestemningskalenderen i år også. Jada, jeg er klar over at det er 3 uker igjen, men jeg bare lurte på om det er noe jeg skal bruke tid på i år. Det var jo koselig for meg om ikke annet. Koselig å lese det andre skriver :)
 
Jeg husker den, og synes den var kjempekoselig. Blir med i år også hvis du lager :D
 
Søkte opp noen av dem fra i fjor og koste meg med, og nå er jeg motivert for å gjøre det i år også.
Praksisen landet vi ned på at jeg la dem ut på generell også flyttet moderatorene dem sånn etterhvert over på høytid etter en dag eller tre litt sånn som de jo flytter og rydder innlegg innimellom.

Om Tamara / moderatorene er med på en sånn løsning i år også, så gjør jeg gjerne noe slikt igjen.
 
Jeg synes det høres kjempekoselig ut, og blir gjerne med i år.
Som Sara over nevner, så tror jeg det blir lettere å huske på om det ligger under generell (og evt. flyttes etter noen dager), enn høytider. Jeg er ikke så ofte innom det forumet, men er innom her nesten daglig :)
 
Jeg har begynt å surre litt med tankene om de ulike postene og det kommer til å bli julestemingskalender på et eller annet vis i år også :)

En kalender som ikke dreier seg om å vinne premier (for det har jeg ikke å tilby) men hvor premien i seg selv er den gleden å få og dele julestemningen og oppskrifter og bilder og tradisjoner og tanker i førjulstiden :)
 
Dette fikk jeg ikke med meg ifjor, men så koselig :)
 
Søkte opp noen av dem fra i fjor og koste meg med, og nå er jeg motivert for å gjøre det i år også.
Praksisen landet vi ned på at jeg la dem ut på generell også flyttet moderatorene dem sånn etterhvert over på høytid etter en dag eller tre litt sånn som de jo flytter og rydder innlegg innimellom.

Om Tamara / moderatorene er med på en sånn løsning i år også, så gjør jeg gjerne noe slikt igjen.

Selvsagt er vi med på det :D
Syntes der var utrolig hyggelig at du laget slik i fjor :D
 
Når jeg tenker meg om så er det litt julestemning her i dag...
a9bbe77f61060cd72adb007bc8734c80.jpg
 
Ja, litt tid til julestemning før lille julaften likevel :)

Det trenger jo ikke være så mye som skal til
Du skulle sett de jeg hadde her om dagen de var grønne med juleglitter :p
Av en eller annen merkelig grunn pleier jeg å få tak i julesokker når jeg tar rene sokker i mørket og tar de på :p
 
Jeg trenger flere julesokker. Og å finne par av de jeg har. Helt klart.
 
Nå fikk jeg lest litt på de som ble lagt ut ifjor, og jeg er klar! :D
 
Back
Topp