Er det stemning for [Julestemningskalenderen] i år?

Hva syntes du om disse, min favoritt :)
36719753_10155362431191143_1733117443938713600_n.jpg
Fine

Hvor finner du slike? Mine er ikke så gjennomført.
 
Har vært å kikket på høytidsforumet og det hadde absolutt vært koselig med en julestemningskalender :)
 
Så koselig om du vil lage en slik kalender i år også!❤️
 
Så koselig om du vil lage en slik kalender i år også!❤️

Det gjør jeg nok

Mye av de samme lukene som i fjor, det gjør vel ikke noe? Nye brukere, nye svar, og selvsagt helt lov å svare det samme som i fjor eller noe annet.

Jeg har bl.a etter å ha lest gjennom trådene fra i fjor funnet ut at jeg har byttet mitt favoritt juleminne. Jeg måtte bare få den julen for snart tre år siden langt nok bak meg til å se på den som et minne, kanskje. Evt legge litt bak meg "skuffelsen" over at hun ikke er født noen dager, helst en uke, senere.
Og med dette stiger også en annen sang enn den faste "en stjerne skinner i natt" frem som en av mine favoritter. Nemlig, den jeg hørte i mitt indre hele desember for tre år siden. Julenatt, julenatt, barnet ligger og sover. Julenatt, julenatt, ventetiden er over.
(Men for all del, min datter er slett ikke en kongesønn sendt oss fra Gud og ingen engler sang)
 
har dere det i nærheten?
Ja, eller nærhet og nærhet.

Sparkjøp er på Digernes. I følge Google maps er det 24 min å kjøre. Så 10-15 fra moa da.
 
Ah det visste jeg ikke

Vært det noen år, noe av det første som etablerte seg der, nå er det jo blitt ganske mye de siste årene. Ikke akkurat et sted jeg drar sånn helt ofte, men en tur før jul blir det jo gjerne. Særlig om jeg skal handle med svigermor, som jeg gjør annethvert år ser det ut til. de andre årene kommer hun til jul, men når hun ikke gjør det kommer hun i desember og har ialle alle før om årene ønsket at jeg skulle handle juelgaver med henne.

Jeg lurer dessuten på om vi bør ha ny julevoksduk i år, den har vært i bruk i noen år og begynner bli slitt. Den forrige var fra jysk da, må sjekke nettsider og se hva som er. Vi har altså en voksduk med julemotiv på spisebordet hele desember mer eller mindre. (Noe som er litt problematisk da den er rød og jeg har lilla lys)
 
Vært det noen år, noe av det første som etablerte seg der, nå er det jo blitt ganske mye de siste årene. Ikke akkurat et sted jeg drar sånn helt ofte, men en tur før jul blir det jo gjerne. Særlig om jeg skal handle med svigermor, som jeg gjør annethvert år ser det ut til. de andre årene kommer hun til jul, men når hun ikke gjør det kommer hun i desember og har ialle alle før om årene ønsket at jeg skulle handle juelgaver med henne.

Jeg lurer dessuten på om vi bør ha ny julevoksduk i år, den har vært i bruk i noen år og begynner bli slitt. Den forrige var fra jysk da, må sjekke nettsider og se hva som er. Vi har altså en voksduk med julemotiv på spisebordet hele desember mer eller mindre. (Noe som er litt problematisk da den er rød og jeg har lilla lys)
Bare jeg som ikke har fått det med meg da
 
Back
Topp