FineHva syntes du om disse, min favoritt
Hvor finner du slike? Mine er ikke så gjennomført.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FineHva syntes du om disse, min favoritt
Mener på jeg kjøpte dem på enten HM eller LindexFine
Hvor finner du slike? Mine er ikke så gjennomført.
Skal se etter dem en gang jeg ikke har hele flokken med meg. Kapp ahl hadee relativt kjedelige. Eneste sted jeg var innom i dag. Julekjolen til mellomste i boks.Mener på jeg kjøpte dem på enten HM eller Lindex
Spar kjøp har mange forskjelligeJeg trenger flere julesokker. Og å finne par av de jeg har. Helt klart.
Dit skal jeg sikkert med svigermor om en månedSpar kjøp har mange forskjellige
Så koselig om du vil lage en slik kalender i år også!
Dit skal jeg sikkert med svigermor om en måned
har dere det i nærheten?Dit skal jeg sikkert med svigermor om en måned
Ja, eller nærhet og nærhet.har dere det i nærheten?
Ah det visste jeg ikkeJa, eller nærhet og nærhet.
Sparkjøp er på Digernes. I følge Google maps er det 24 min å kjøre. Så 10-15 fra moa da.
Ah det visste jeg ikke
Bare jeg som ikke har fått det med meg daVært det noen år, noe av det første som etablerte seg der, nå er det jo blitt ganske mye de siste årene. Ikke akkurat et sted jeg drar sånn helt ofte, men en tur før jul blir det jo gjerne. Særlig om jeg skal handle med svigermor, som jeg gjør annethvert år ser det ut til. de andre årene kommer hun til jul, men når hun ikke gjør det kommer hun i desember og har ialle alle før om årene ønsket at jeg skulle handle juelgaver med henne.
Jeg lurer dessuten på om vi bør ha ny julevoksduk i år, den har vært i bruk i noen år og begynner bli slitt. Den forrige var fra jysk da, må sjekke nettsider og se hva som er. Vi har altså en voksduk med julemotiv på spisebordet hele desember mer eller mindre. (Noe som er litt problematisk da den er rød og jeg har lilla lys)