Progynova - bivirkninger

Nei, det tok litt av.. Naturlig syklus er helt klart å foretrekke, selv om det følger med en del angst der og :p
Hehe ja hadde nok stressa me å tolke EL testene skikkelig ja. Men merker tabletten er verst rett etter du har tatt dem. Blir akutt dårlig...Så roer de seg. Så tror dette plasteret blir bedre...mindre doser om gangen.
 
Progynova er det verste jeg noen gang har fått i meg, aldri mer!
Jeg ble suicidal, det var helt grusomt. De hadde ikke noe annet å tilby heller.
Jeg ble faktisk letta da jeg ikke ble gravid på det forsøket, for å gå på progynova
til uke 10 hadde vært forferdelig.

Håper de finner en løsning for deg!
Samme her. Dypt deprimert og helt koko i hodet! Fikk kviser, ble kvalm og uggen. Glad jeg ikke ble gravid i den syklusen!! "godt" å høre det ikke bare var meg
 
Samme her. Dypt deprimert og helt koko i hodet! Fikk kviser, ble kvalm og uggen. Glad jeg ikke ble gravid i den syklusen!! "godt" å høre det ikke bare var meg
Uff, det va da mange som ble dårlige på medisinen. Tenkt tanken på at kroppen vil vel ikke bli gravid hvis den får noe den ikke liker. Har føltes litt ut som gift. Nå er jeg heldigvis litt bedre som jeg trapper ned og skal heller ta Estradot. Men måtte ta bussen til jobb for tørr ikke kjøre når jeg føler meg svimmel.
 
Jeg ble også skikkelig dårlig av den. Skrekkelig hodepine og fikk også problemer med å puste. Slutta etter 5 dager, holdt ikke ut mer. Får håpe plasteret er bedre
 
Noen andre som blir trøtte av Progynova? Det er nesten sånn at jeg ikke tørr kjøre bil på morgenen når fordi jeg er så trøtt...
 
Noen andre som blir trøtte av Progynova? Det er nesten sånn at jeg ikke tørr kjøre bil på morgenen når fordi jeg er så trøtt...
Jepp sovner hver kveld i 20-21 tiden. Kjører ikke bil de første timene etter jeg har tatt, er for svimmel. Så tatt buss til jobb hele uken.
Snart ferdig da. Estradot plasteret var mye bedre hos meg
 
Jepp sovner hver kveld i 20-21 tiden. Kjører ikke bil de første timene etter jeg har tatt, er for svimmel. Så tatt buss til jobb hele uken.
Snart ferdig da. Estradot plasteret var mye bedre hos meg
Helt sinnsykt trøtt her. Føles ikke ut som om jeg har sovet i det hele tatt... Har kontroll på sykehuset i morgen, håper på innsett om ikke altfor mange dagene!
 
Helt sinnsykt trøtt her. Føles ikke ut som om jeg har sovet i det hele tatt... Har kontroll på sykehuset i morgen, håper på innsett om ikke altfor mange dagene!
Enig, sover ca 9t men føles ut som jeg bare har sovet 3t.
Håper du får innsett snart :)
 
Vekker liv i denne igjen...

Jeg hadde kraftig pms med særs dårlig humør, og håpte det skulle bli bedre da mensen kom. Men da starta jeg jo på Progynova! Fjerde dagen nå og er trøtt og deppa og småvondt i kroppen. Mitt første fryseforsøk og tenkte liksom det var grei skuring sammenlignet med nesespray og injeksjoner, hahaha. Har bare ett embryo på frys så sjansen for insett og eventuelt graviditet er jo ganske liten... Kansje like greit med bare noen uker med disse greiene. Noen som reagerte i begynnelsen, men hvor symptomene roa seg etter hvert? *håpefull*
 
Vekker liv i denne igjen...

Jeg hadde kraftig pms med særs dårlig humør, og håpte det skulle bli bedre da mensen kom. Men da starta jeg jo på Progynova! Fjerde dagen nå og er trøtt og deppa og småvondt i kroppen. Mitt første fryseforsøk og tenkte liksom det var grei skuring sammenlignet med nesespray og injeksjoner, hahaha. Har bare ett embryo på frys så sjansen for insett og eventuelt graviditet er jo ganske liten... Kansje like greit med bare noen uker med disse greiene. Noen som reagerte i begynnelsen, men hvor symptomene roa seg etter hvert? *håpefull*

Huff stakar ❤ Nå er jeg stygg, men jeg merket knapt noe til de.
Håper det roer seg ❤❤
 
Kansje går det over for meg etter hvert... Fint å dele erfaringer om lite bivirkninger også slik at vi gir et litt mer ballansert bilde av verdenskrig til de som sjekker .

Jeg håper virkelig at det gjør det for deg ❤❤
 
Vekker liv i denne igjen...

Jeg hadde kraftig pms med særs dårlig humør, og håpte det skulle bli bedre da mensen kom. Men da starta jeg jo på Progynova! Fjerde dagen nå og er trøtt og deppa og småvondt i kroppen. Mitt første fryseforsøk og tenkte liksom det var grei skuring sammenlignet med nesespray og injeksjoner, hahaha. Har bare ett embryo på frys så sjansen for insett og eventuelt graviditet er jo ganske liten... Kansje like greit med bare noen uker med disse greiene. Noen som reagerte i begynnelsen, men hvor symptomene roa seg etter hvert? *håpefull*
For de fmeste har ejg intrykk av at det kan roe seg ;)
 
Jeg holdt på å klikka når jeg gikk på de tablettene. Slapp de heldigvis denne gang! Er sjeleglad for det :) Lykke til!
 
Vekker liv i denne igjen...

Jeg hadde kraftig pms med særs dårlig humør, og håpte det skulle bli bedre da mensen kom. Men da starta jeg jo på Progynova! Fjerde dagen nå og er trøtt og deppa og småvondt i kroppen. Mitt første fryseforsøk og tenkte liksom det var grei skuring sammenlignet med nesespray og injeksjoner, hahaha. Har bare ett embryo på frys så sjansen for insett og eventuelt graviditet er jo ganske liten... Kansje like greit med bare noen uker med disse greiene. Noen som reagerte i begynnelsen, men hvor symptomene roa seg etter hvert? *håpefull*
Hei ;) jeg som laget tråden.
Bivirkningene roet seg etter tid, var verst i starten her. Etter 2 uker ble det noelunne levelig da.
 
Vekker liv i denne igjen...

Jeg hadde kraftig pms med særs dårlig humør, og håpte det skulle bli bedre da mensen kom. Men da starta jeg jo på Progynova! Fjerde dagen nå og er trøtt og deppa og småvondt i kroppen. Mitt første fryseforsøk og tenkte liksom det var grei skuring sammenlignet med nesespray og injeksjoner, hahaha. Har bare ett embryo på frys så sjansen for insett og eventuelt graviditet er jo ganske liten... Kansje like greit med bare noen uker med disse greiene. Noen som reagerte i begynnelsen, men hvor symptomene roa seg etter hvert? *håpefull*

Jeg var kvalm og uvel de første dagene, og fikk veldig spreng i brystene. Det har roa seg helt ned, og nå merker jeg ingenting (har stått på dem i 4 uker, fryseinnsett for 9 dager siden). Skal stå på dem til uke 12, så det er enda mange uker igjen. Og jeg ble gravid etter tining og innsett av bare ett embryo, så det kan gå fint! ;) Lykke til!
 
Jeg var kvalm og uvel de første dagene, og fikk veldig spreng i brystene. Det har roa seg helt ned, og nå merker jeg ingenting (har stått på dem i 4 uker, fryseinnsett for 9 dager siden). Skal stå på dem til uke 12, så det er enda mange uker igjen. Og jeg ble gravid etter tining og innsett av bare ett embryo, så det kan gå fint! ;) Lykke til!

Så godt å høre! Lykke til videre :Heartbigred
 
Back
Topp