Jubeltråden!

Glad for planleggingsdag i bhg på mandag! = ekstra dag hjemme på sofaen ❤️ Har heldigvis en unge som for det meste er rolig og flink til å finne på ting selv, så da får jeg slapper av litt uansett :)
 
Jeg jubler for at jeg nærmer meg første delmål. Det er på mandag (6+5), og UTEN tegn til at noe ikke er som det skal. I tillegg får jeg juble for at jeg har sterke symptomer, men usj, kunne vært uten kvalmen..
 
2 dager til møte med jordmor og kanskje høre hjertelyd om vi er heldige! Gleder meg :D
 
Jubler for hjertelyd på ultralyd i dag [emoji7] endelig tør jeg begynne å glede meg litt [emoji170]
 
Første jm-time overstått! Henvisning til tul er sendt :happy: 6+6!

Sist jeg gikk gravid var SA’en komplett 6+6...:nailbiting:
 
Jubler for 9+2 og perfekt UL idag med sprellende baby ❤️
 
Hvor langt på vei er du da? Lest en del steder at de ikke hører med doppler før i uke 13-14, men skal til jordmor selv i morgen og vil gjerne at hun skal prøve [emoji4]
Jeg var 9+5, hørte ikke lyden men så på doppleren at den fanget opp hjerterytme på 154 av og til så det er hvertfall liv der :) åssen gikk det med deg? :)
 
Jeg var 9+5, hørte ikke lyden men så på doppleren at den fanget opp hjerterytme på 154 av og til så det er hvertfall liv der :) åssen gikk det med deg? :)

Hun ville ikke prøve med doppler før senere, men jeg fikk en ultralyd. Viste ikke at de hadde det engang jeg [emoji4] Flunka nytt utstyr så var helt supert! [emoji4]
 
Jubler for helg [emoji2]
 
Jubler for at det ikke lenger er en hemmelighet at vi venter smått!! Nå er det jo selvfølgelig en sjanse for at det ikke går, men de rundt oss er da i såfall klar over hva som skjer!
 
Back
Topp