November 2018

Litt gode nyheter herfra:

Var på Riksen på konsultasjon i går, for kjente bare at tanken på et nytt Progynova-hel#%} var nærmest utenkelig og ba om en prat om eventuelle alternativer.

Fikk tilbud om frys i naturlig syklus, og de skulle også vurdere om de skulle dyrke de to siste eskimoene våre videre for å se om de kan unngå innsett av ett med dårlig kvalitet. Det er en stor lettelse, for innsettene er så smertefulle for meg (pga spesielle livmorhals), at jeg heller går på nytt ferskforsøk på nyåret enn å sette inn et halvbra fryseembryo nå. De skulle også vurdere om jeg kan få smertestillende intravenøst denne gangen. Er så glad for at jeg kan slippe å grue meg sånn for neste runde.

Veldig spent på naturlig syklus da, for har ikke tempet eller tatt el-test siden sikkert 2014, så har null kontroll på hvordan el er for meg nå. Kommer sikkert til å ble helt stressa og skrullete når det skal testes etter el, hehe.

Kan oppdateres på oversikten:

Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Naturlig syklus med progesteronstøtte - Innsett ca. uke 47

Nei står ikke noe om det.. Synes det er rart at det er friskt fortsatt, pleier å ha det i 7dager alt i alt med spotting, men ikke friskt blod så lenge.. kanskje det er for at jeg tok for mye synarela i 10dager før jeg merket det:/ får ringe å høre imorgen
Fikk du pratet med de ? Veldig rart

Oppdatering:

Lil-17- B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett 5/11.

Godt å se deg i november-gruppa! Håper, håper, håper at lang protokoll gjør susen for dere!

Hjertelig takk! Og veldig godt å høre at dere også har blitt enige om en god plan :)

Tusen takk. Ante jo ikke hva jeg skulle forvente ettersom dette er første forsøk, så hadde innstilt meg på å være kjempefornøyd om bare et overlevde til innsett. Så er litt i sjokk nå!

Så fint å lese at du er i gang igjen, Sitrus :Heartred Håper virkelig lang protokoll er det som skal til for deg!

Tusen takk :Heartred Vi satser på det!
Og skjønner godt at det er litt sjokkartet, jeg er veldig glad for at det har gått så bra med dere! Håper selvfølgelig dere slår til med graviditet på første forsøk også, men hvis ikke lover det jo uansett veldig godt for veien videre med så gode resultater nå :Heartred

Skjønner veldig godt at du ikke tør håpe! Og det er forferdelig å ikke vite hvorfor.. Så leit at det skal være så vanskelig! Skulle gjerne sagt noe som hjelper men vet at det ikke går. Så jeg håper og krysser for deg hvertfall, dere fortjener virkelig å komme i mål nå! Det blir veldig spennende med oppdatering i morgen :Heartred
Tusen takk for det❤️

Nå har vi plutselig litt uventet medvind her ... Alle 9 egg er befruktet og henger med!! :joyful: Så i stedet for innsett i morgen blir det innsett på mandag, i mellomtiden skal de dyrke alle til blasto for å se hvilket som er best. Er skikkelig overrasket på alle måter, ante ikke at Riksen dyrket til blasto overhodet! :happy: Har noen andre vært borti det?
Gratulerer, det er jo kjempebra❤️ Av mine 9 ble kun 2 befruktet, så du har gode sjanser☺️

Åh, herlig!! Har hatt inntrykk av at Riksen så og si aldri dyrker til blasto, men ser ut til at de kommer til å dyrke de siste eskimoene våre til blasto også nå (etter innstendig ønske fra oss), så kanskje de er litt mer fleksible enn jeg har trodd!

Så interessant! Kanskje de har lagt om litt? Jeg skal jammen spørre når jeg er der på innsett. Så herlig at de lyttet til dere. Hvor mange eskimoer er det dere har som de skal dyrke?

Tusen takk :Heartred Vi satser på det!
Og skjønner godt at det er litt sjokkartet, jeg er veldig glad for at det har gått så bra med dere! Håper selvfølgelig dere slår til med graviditet på første forsøk også, men hvis ikke lover det jo uansett veldig godt for veien videre med så gode resultater nå :Heartred[/QUOTE]

Tusen takk! Ja, vi samler på alle gode nyheter vi kan få i denne prosessen, selv om vi er innstilt på at det kan ta litt tid før det holder hele veien.

Gratulerer, det er jo kjempebra❤️ Av mine 9 ble kun 2 befruktet, så du har gode sjanser☺️

Ja, det føles trygt at så mange henger med så langt. Samtidig vet vi jo aldri. Noen får jo ut bare ett, og så går det likevel. Håper sånn at du har hell med dine to denne gangen, til tross for historikken din.

Da hiver jeg meg inn med dere :)
Fikk negativ blodprøve idag. De sa jeg heldigvis kunne starte fryseforsøk nå i november, så hjalp litt på med den triste beskjeden. Har 3 blasto i fryseren. Så nå har jeg slutta på Lutinus (hadde siste tablett imorges) og venter på Tr.

Lavendel81- B2 (første felles) - 1#FER - 1#ICSI- medicus

Vellykket opptining av fryst blasto og innsett i dag [emoji173]️

L - B1 - ICSI/TESA - FER -Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11

Av de 12 eggene som ble hentet ut i går, var 6 blitt befruktet. Så da blir det innsett på Riksen i morgen. Ble overrasket når persefone skulle få inn blasto på mandag. Trodde ikke de gjorde sånn på Riksen..lurer på hva som er kriterier for å få det?

Av de 12 eggene som ble hentet ut i går, var 6 blitt befruktet. Så da blir det innsett på Riksen i morgen. Ble overrasket når persefone skulle få inn blasto på mandag. Trodde ikke de gjorde sånn på Riksen..lurer på hva som er kriterier for å få det?

Herlig! [emoji173]️ lykke til i morgen.

Lykke til :)

Back
Topp