Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Kjære alle dere! ❤️ Tusen takk for alle gode ord og støtte- det varmer godt! Jeg har fremdeles ikke sett noe til tanta, så jeg aner ikke hva jeg skal tro. Har kjøpt med meg noen a1- tester hjem og tar vel en ny i morgen hvis ikke tanta har kommet til da. Jeg ble ganske nedfor, og synes det er forferdelig trist hvis det viser seg at tanta dukker opp nå. Den testen var positiv! Har brukt babyplan før, og skal tilbake til de på ny. Dette er ganske tåpelig. Håper litt på at det er sent festet og lite hcg enda, særlig med tanke på at mensen aldri har vært forsinket på et helt år nå. Har gått som ei klokke! Vi får nå bare se. Jeg er heldig som har alle dere! ❤️❤️❤️
Kom hjem til blomster og sjokolade fra samboeren også, det føltes godt!
Åh! Jeg håper sånn det dukker opp en fin liten strek på A1-test i morgen!! :Heartred RFSU byr jo på mye rart, håper de også byr på crap test som viser falsk negativ!!
Og så godt samboer tar godt vare på deg, litt ekstra omsorg gjør så godt :love7
Jeg heier og håper!! :joyful:
 
Åh! Jeg håper sånn det dukker opp en fin liten strek på A1-test i morgen!! :Heartred RFSU byr jo på mye rart, håper de også byr på crap test som viser falsk negativ!!
Og så godt samboer tar godt vare på deg, litt ekstra omsorg gjør så godt :love7
Jeg heier og håper!! :joyful:

Takk! Vi får nå bare vente og se! ❤️❤️
 
Kjære alle dere! ❤️ Tusen takk for alle gode ord og støtte- det varmer godt! Jeg har fremdeles ikke sett noe til tanta, så jeg aner ikke hva jeg skal tro. Har kjøpt med meg noen a1- tester hjem og tar vel en ny i morgen hvis ikke tanta har kommet til da. Jeg ble ganske nedfor, og synes det er forferdelig trist hvis det viser seg at tanta dukker opp nå. Den testen var positiv! Har brukt babyplan før, og skal tilbake til de på ny. Dette er ganske tåpelig. Håper litt på at det er sent festet og lite hcg enda, særlig med tanke på at mensen aldri har vært forsinket på et helt år nå. Har gått som ei klokke! Vi får nå bare se. Jeg er heldig som har alle dere! ❤️❤️❤️
Kom hjem til blomster og sjokolade fra samboeren også, det føltes godt!

Håpet er ikke ute før tanta kommer vet du :joyful: Å så herlig samboer da, glimter til noen ganger disse mennene :rolleyes::Heartred
 
** Dobbelpost **
 
Kjære alle dere! [emoji3590] Tusen takk for alle gode ord og støtte- det varmer godt! Jeg har fremdeles ikke sett noe til tanta, så jeg aner ikke hva jeg skal tro. Har kjøpt med meg noen a1- tester hjem og tar vel en ny i morgen hvis ikke tanta har kommet til da. Jeg ble ganske nedfor, og synes det er forferdelig trist hvis det viser seg at tanta dukker opp nå. Den testen var positiv! Har brukt babyplan før, og skal tilbake til de på ny. Dette er ganske tåpelig. Håper litt på at det er sent festet og lite hcg enda, særlig med tanke på at mensen aldri har vært forsinket på et helt år nå. Har gått som ei klokke! Vi får nå bare se. Jeg er heldig som har alle dere! [emoji3590][emoji3590][emoji3590]
Kom hjem til blomster og sjokolade fra samboeren også, det føltes godt!

Krysser fingrene alt jeg kan for at det bare er litt treg HCG på gang og at A1-testen blir positiv [emoji3590] Forstår ekstremt godt nedturen det må ha vært i morges :( Så god samboeren din er da [emoji3590][emoji3590] Godt med litt ekstra omsorg når livet er dritt.
 
Krysser fingrene alt jeg kan for at det bare er litt treg HCG på gang og at A1-testen blir positiv [emoji3590] Forstår ekstremt godt nedturen det må ha vært i morges :( Så god samboeren din er da [emoji3590][emoji3590] Godt med litt ekstra omsorg når livet er dritt.

Jeg håper det samme! Ligger i senga og gruer meg til å måtte tisse! Samboeren er helt super! Han kjenner på de samme følelsene som meg, så det er et skikkelig tomannsprosjekt, føler jeg! :) Det var han som ville ha barn i utgangspunktet, mens jeg måtte bli litt mer på glid før jeg sluttet på prevensjon. Nå vil vi like mye, og det er veldig fint å ha støtte i hverandre ❤️ Så med fin mann, og en haug med koselige dyr har jeg fått en god dose terapi her hjemme! ❤️❤️
 
Masse lykke til med tissingen! Krysser for øyeblikket fingrer, armer og bein [emoji173]️
 
CD 1- pp 13.
Der kom a’.
81D96C81-2BC4-46D6-B673-EEA8017EEC46.jpeg
 
Æsj, så drit!! Det bildet var veldig beskrivende for øvrig [emoji85] Sender en god klem og håper Hausken kan hjelpe dere [emoji3590]
 
Æsj uff! Håper Hausken ordner dette fortere enn svint! :hungover:
 
Leste meg gjennom de siste 4 sidene her nå. RFSU er noe dritt! Skulle ikke vært lov å selge sånt!!!!!

Sender deg en god klem og masse varme tanker! [emoji173]️ Høres ut som du har en veldig fin mann som tar godt vare på deg [emoji4]
 
Hei alle dere fine! ❤️ Nå har jeg karret meg tilbake til nesten normalen igjen. Tanta/svartedauden er på vei bort, og jeg begynner å gjøre meg klar for EL og nytt forsøk. Hausken skulle være i dag, men pga blødning har jeg flyttet timen til 13. November. Antageligvis dagen etter EL!!
Takk for alle klemmer og gode ord, det betyr mye. Ble litt motløs, men en kan ikke bade i selvmedlidenhet i all evig tid- det blir det IKKE barn av!
Nå får vi se om det blir pp13 eller 14 som gjør susen for oss med litt hjelp fra hausken.
 
Hei alle dere fine! ❤️ Nå har jeg karret meg tilbake til nesten normalen igjen. Tanta/svartedauden er på vei bort, og jeg begynner å gjøre meg klar for EL og nytt forsøk. Hausken skulle være i dag, men pga blødning har jeg flyttet timen til 13. November. Antageligvis dagen etter EL!!
Takk for alle klemmer og gode ord, det betyr mye. Ble litt motløs, men en kan ikke bade i selvmedlidenhet i all evig tid- det blir det IKKE barn av!
Nå får vi se om det blir pp13 eller 14 som gjør susen for oss med litt hjelp fra hausken.
Godt å ha deg tilbake :Heartred
Det blir ikke baby av selvmedlidenhet, men det kan være pokkern meg så vondt og kjipt når det ikke klaffer!
13. november måååå jo bare by på bra ting!! Denne prøvingen har virkelig skrudd oddetallselsken min opp et hakk (eller to) :hilarious:
 
Back
Topp