Gratis babypakker

Oj, det er jo nesten som å selge sjela si! Noen som vet om det er problematisk å trekke samtykket sitt etterpå?
Ingen problemer med å trekke samtykke fra Sandviks i alle fall.
Men det har dere jo allerede gitt oss ved å være medlem her på forumet.

Logg inn på Min side for å se hva dere har gitt samtykke til, og eventuelt redigere dette :)
 
Da har jeg hentet babypakker på Apotek 1, skoringen og name it [emoji2]
 
Skal bestille på Rema 1000 og Kiwi også [emoji5][emoji1360]
 
har hentet ut kiwi, rema, apotek1 og name it. kjedelig at jeg ikke kan melde inn barnet i bokklubben før det er født, for jeg vil ha den mummi babygymmen nå! ;)
veldig fornøyd med alle pakkene da, veldig greit å ha basic klart på badet! :) men pakken min fra kiwi hadde mindre enn på bildet.
 
Hvordan har dere fått name it pakken nå? Sånn som jeg leser det får man den ikke før det er 4 uker igjen til termin? Legger man bare inn en tidligere termin? :)
Har prøvd å registrere meg for den, men ikke fått det til/fått noen bekreftelse på mail..
 
Hvordan har dere fått name it pakken nå? Sånn som jeg leser det får man den ikke før det er 4 uker igjen til termin? Legger man bare inn en tidligere termin? :)
Har prøvd å registrere meg for den, men ikke fått det til/fått noen bekreftelse på mail..

Jeg bestilte bare på nett med termin i januar, ikke noe problem å få den [emoji28]
Har du sjekket søppelposten? Kan jo ha havnet der?
 
Jeg og bare bestilte og la inn terminen min, fikk hente mld etter ca en uke. Så du får den før :)
 
Hentet fra Rema, kiwi, apotek 1 og skoringen :)
 
Hvordan har dere fått name it pakken nå? Sånn som jeg leser det får man den ikke før det er 4 uker igjen til termin? Legger man bare inn en tidligere termin? :)
Har prøvd å registrere meg for den, men ikke fått det til/fått noen bekreftelse på mail..
La inn terminen jeg har og fikk mail om at jeg kunne hente.. måtte hente innen noen uker tror jeg det var. Det var den første jeg hentet så var ikke noe begrensning sånn
 
Jeg bestilte bare på nett med termin i januar, ikke noe problem å få den [emoji28]
Har du sjekket søppelposten? Kan jo ha havnet der?
Så bra :) Satser på at jeg også får hente den ut før da :)
Fant ikke noe på søppelposten, men prøvde å bestille den på ny i dag og da kom mailen med en gang :)
 
Back
Topp