Gratis babypakker

En tråd i 'Januar 2019' startet av bønna01, 18 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Irmalina Blir kjent med forumet

Vil bare tipse om denne hjemmesiden: https://babypakker.no/ der er alle babypakkene samlet... Jeg har allerede vært på Nameit og hentet meg en gratis babypakke som inneholdt en body, bukse og koseklut :)

• Liker Liker x 5
  2. marri86 Glad i forumet

Den har jeg hentet meg og. Var fin pakke :) Skal ha apotek,kiwi og rema 1000 pakke også. Men må vente noen uker til :(

• Liker Liker x 2
  3. Veldig mange flotte pakker der ute! :D Bare til å hente seg :)

4. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Tenker å bestille flere av de. Nameit plages jeg med. Fikk aldri den mailen jeg skulle få for å bekrefte...

5. Tulleklompen Forelsket i forumet

Er det lenge siden du registrerte deg? Jeg gjorde det i dag, og det sto at man først skulle få mailen etter en uke :)

6. Tulleklompen Forelsket i forumet

Blir nok bare den fra Nameit jeg benytter meg av. På de andre er det så mye bleier og bleiekremer som jeg ikke kan få brukt:meh: (skal bruke tøybleier).;)

Men skulle gjerne hatt noen av produktene innimellom da :p

7. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Er vel over 3 uker siden nå... Har sjekket søppelposten også.

8. Tulleklompen Forelsket i forumet

Da ville jeg snakket med de på butikken;)

9. Irmalina Blir kjent med forumet

Min havnet blant søppelmailen, men går ut i fra at du har sjekket der også altså :)

10. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Kun hentet name it! Resten må man vel vente med?

• Enig Enig x 1
  11. SMD Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke2017

Har hentet name it, apotek1 og Skoringen.

Skal hente rema og kiwi snart. [emoji16]

12. Idunta Andre møte med forumet

Skal bestille pakker :joyful:

13. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Har bestilt alle

14. marri86 Glad i forumet

Fikk bestilt fra kiwi,rema 1000 og apotek1 nå

15. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Jeg har hentet nameit pakken. Tror ikke jeg henter de andre, vil helst ikke ha så mye reklame og markedsføringstlf

16. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Hentet ikke noen forrige gang. Orker ikke all reklamen :p

• Liker Liker x 1
  17. ThilM Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Hva var det i nameit-pakken?

18. solidarisk Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Er det alle som har markedsføring? På rema sin står det at informasjonen ikke vil bli benyttet videre..

Den til apotek1 synes jeg virker veldig drøy:

Jeg vil gjerne ha en BabyBox med mange flotte produkter. Jeg samtykker til å motta markedsføringshenvendelser, informasjon og vareprøver per telefon, post, e-post, SMS eller via andre elektroniske medier fra Nordic Family Group AB, (BabyBox) og deres samarbeidspartnere, Apotek1, Boob , Egmont (magasinet Foreldre & Barn), Gjensidige, HTS Safety (forhandler BeSafe bilstoler og Voksi vognposer), Liberoklubben, Procter & Gamble - Pampers og Sandviks AS (f.eks Goboken). Dette samtykket vil overstyre en eventuell reservasjon i reservasjonsregisteret. Jeg er kjent med at jeg til enhver tid kan reservere meg mot slike henvendelser ved å følge instruksjonene under «avregistrere». Bestiller du en BabyBox samtykker du også till att bli medlem i Apotek1 Kundeklubb og Liberoklubben

Jeg samtykker også til at tilbyderen av BabyBox, Nordic Family Group AB, samler inn, oppbevarer og videreformidler personopplysningene jeg har oppgitt i dette skjemaet, til de samarbeidspartnerne som er angitt ovenfor. Nordic Family Group AB og samarbeidspartnere vil behandle personopplysningene for det formål å sende ut markedsføringshenvendelser som beskrevet ovenfor. Dette samtykket vil overstyre en eventuell reservasjon i reservasjonsregisteret.

19. FintFerdig Flørter med forumet

Oj, det er jo nesten som å selge sjela si! Noen som vet om det er problematisk å trekke samtykket sitt etterpå?

20. Tulleklompen Forelsket i forumet

Jeg fikk en body og en bukse i str 56, også en koseklut :) vet ikke om det er likt i alle butikker da...

• Liker Liker x 1

Del denne siden