Da var jeg i gang

Begynt å vaske babyklæra?

  • Ja

    Votes: 10 58,8%
  • Nei

    Votes: 7 41,2%

  • Antall som har svart
    17
Vi sjekket litt rundt på kommodene som var utstilt, og så også på denne, men var litt usikker fordi den er ganske bred og bare 4 ca lavere enn Malm [emoji28] men så kommer jo stellematten også oppå, som blir en liten kan igjen på 3-4 cm. Men får stikke ut på ikea igjen om vi ikke finner noen enkle stellekommoder på finn.no, så får vi heller kjøpe hvilken kommode vi ønsker til rommet senere [emoji2] med mindre Hemnes blir vår redning til slutt [emoji6]

Det forstår jeg. Jeg var litt usikker på den selv først;) var målene jeg fant på stellebordene + moren min som til slutt overbeviste meg om at det vil fungere.
Men det som er riktig høyde for en person, er jo ikke nødvendigvis det for en annen. :)

Dere finner nok en god løsning til slutt :D
 
Det forstår jeg. Jeg var litt usikker på den selv først;) var målene jeg fant på stellebordene + moren min som til slutt overbeviste meg om at det vil fungere.
Men det som er riktig høyde for en person, er jo ikke nødvendigvis det for en annen. :)

Dere finner nok en god løsning til slutt :D

Hentet akkurat Trekløver Kasper stellekommode fra en på finn.no som gav bort gratis [emoji2] ingen bruksmerker på selve kommoden, men 2 av skuffene var ikke helt i vater, men satser på at vi kan fikse dem [emoji2] men med tanke på at den var gratis, så var det virkelig ett kupp [emoji5]
 
Back
Topp