Syk uten feber

M

My heart

Guest
Verker i hele kroppen, bomull i hodet, sår i svelget og i ørene og slapp. Men ingen feber...
er det ikke vanlig å få feber når en er sånn type syk?
 
Ikke nødvendigvis. Jeg har veldig sjelden feber, selv om jeg kan føle meg elendig. God bedring!
 
Jeg har vært sånn syk som det i minst ti omganger siden i vinter -.- har krypt til legen mye. Nyeste omgang startet i dag. Så dessverre vanlig for meg :/
 
Har akkurat vært sånn i halvannen uke, men var verst etter noen dager så måtte bli hjemme fra jobb 2 dager. Føltes feil å bruke egenmelding på det, men jeg klarte virkelig ingenting. Lå på sofaen under 2 tepper og frøys, men feber hadde jeg ikke.
 
Har akkurat vært sånn i halvannen uke, men var verst etter noen dager så måtte bli hjemme fra jobb 2 dager. Føltes feil å bruke egenmelding på det, men jeg klarte virkelig ingenting. Lå på sofaen under 2 tepper og frøys, men feber hadde jeg ikke.

Uff, det er så vondt..
 
Ikke nødvendigvis. Jeg har veldig sjelden feber, selv om jeg kan føle meg elendig. God bedring!

Takk. Hater å være syk, har ikke tid til det.. en kan liksom ikke legge seg ned å være syk med barn. De skal jo både ha mat, hjelp med lekser osv. I tillegg er mannen bortreist på jobb. Får ringe mamma og spør om hun vil komme å gi litt omsorg og hjelp
 
Nei, trenger ikke å få feber, feber er jo bare et symptom det og
 
Jeg får så og si aldri feber (eller over 37.5). Har en normaltemperatur på rundt 36 så alt over det er jo feber for meg. Men har det sånn som du beskriver det... Når jeg først får feber så føler jeg meg døden nær...
Går forøvrig alltid på jobb så lenge jeg ikke har over 37.5. Så når jeg er hjemme, har jeg stort sett omgangssyken. Men må legge til at det er nok ikke smart, da jeg med jevne mellomrom kollapser av presset...
 
Feber er et symptom, akkurat som de andre du ramser opp.
Så det er akkurat som med barn; almenntilstanden avgjør om du er syk eller ikke, ikke kroppstemperaturen [emoji6]
 
Det kommer jo helt an på hvorfor du er syk. Du kan fint være forkjølet uten å ha feber.
 
Back
Topp