Skravletråd

Klussedull

Forumet er livet
Maiblomstene 2016
Junibarna 2019
Julibarna 2019
Starter denne og jeg :hilarious:

Jeg syns det er så kjekt å være gravid igjen! Veldig surrealistisk og uvirkelig enda, og jeg er ganske avventende i forhold til om det går veien (selv om jeg aldri har mista). Men dog, å være gravid var utrolig fint sist. Kan ikke forvente samme gode form siden alle svangerskap er ulike, men krysser fingrene :)
 
Eg er forløbig og litt aventene merker eg, mistet i pp før denne så litt i sjokk for at det satt med en gang igjen. Men synes det er kjekt og være gravid igjen og likte det veldig godt sist til tross for kvalme hele svangerskapet med første mann :angelic:
 
Jeg ønsker meg et svangerskap lik nr1 :) nr2 var et mareritt og nr3 e n tanke bedre. Er 3+3 i dag så fremdeles tidlig. Kjenner at kvalmen kommer snikende!
 
Starter denne og jeg :hilarious:

Jeg syns det er så kjekt å være gravid igjen! Veldig surrealistisk og uvirkelig enda, og jeg er ganske avventende i forhold til om det går veien (selv om jeg aldri har mista). Men dog, å være gravid var utrolig fint sist. Kan ikke forvente samme gode form siden alle svangerskap er ulike, men krysser fingrene :)

Samme her! Hadde et topp svangerskap sist, selv om formen ikke alltid på topp så elsket jeg å være gravid og har omtrent savnet å gå gravid :shy: Håper selvfølgelig at formen holder seg bra dette svangerskapet, men ser for meg at det kan bli mye tyngre nå som jeg har en liten en å passe på og er i fast jobb og ikke lenger student, og dermed ikke kan lytte til kroppen på samme måte som jeg kunne hele forrige svangerskap :p
 
Hardt med jobb i dag, definitivt ikke mentalt tilstede, haha!
 
Her på jobb er den store samtalen influensavaksine. Og den er ikke aktuelt for meg denne uken. Hvordan sno seg unna den uten å bli avslørt...?!
 
Ser den. Eg har ferie denne uken og det gjør egentlig litt godt. Får tid til å synke inn :shy:

Ja, har sagt det til mine to nærmeste kollegaer bare for å ha noen medsammensvorne om de ser jeg detter ut :hilarious: Har en jobb hvor jeg må være 100% hele tida og akkurat i dag var det hardt :p
 
Ja, har sagt det til mine to nærmeste kollegaer bare for å ha noen medsammensvorne om de ser jeg detter ut :hilarious: Har en jobb hvor jeg må være 100% hele tida og akkurat i dag var det hardt :p

Greit med noen som vet. Eg har en jobb som gjør at eg må fortelle det når eg kommer på jobb igjen. Er så mange arbeidsoppgaver eg ikkje kan gjøre og må derfor tilrettelegges.
 
Her på jobb er den store samtalen influensavaksine. Og den er ikke aktuelt for meg denne uken. Hvordan sno seg unna den uten å bli avslørt...?!

Har desverre ikkje noe gode ider på det. Eg er i gruppen som er anbefalt å ta i førstrimester + må fortelle det på jobb med en gang uansett
 
Her på jobb er den store samtalen influensavaksine. Og den er ikke aktuelt for meg denne uken. Hvordan sno seg unna den uten å bli avslørt...?!

Jeg tar den nå selv om det er tidlig :) Ikke aktuelt å sno seg unna for meg, den er trygg å ta i 1 trimester, dobbeltsjekket det nettopp på Folkehelseinstituttet i går :)
 
Her er jeg kjempe glad for at jeg er gravid igjen, blir da min nr 4 og min mann sin nr 2. Denne er meget ønsket, men etter at jeg mistet i mai, så kjenner jeg litt på den nå. Redd for å miste igjen.
I dag er jeg mega trøtt. Har vært på jobb fra kl. 07 til 15 i dag, så vet ikke om det er den i magen som gjør det, eller om det er en blanding. Jeg har heldigvis ikke noen plager enda. En så lenge så minner dette meg om da jeg fikk prinsessa mi. Var dårlig med begge guttene, aller mest nr 1
 
Når tenker dere som har flere barn, om når de skal få vite om dette? De fikk vite det tidlig forrige gang, for de to eldste er så store at de skjønner det også om man skulle miste, men nå er jeg usikker på om jeg skal si det til dem. Har ikke sagt det til fler enn 2 venninner, hun ene fikk vite det pga det var hun som sa jeg burde ta en test
 
Når tenker dere som har flere barn, om når de skal få vite om dette? De fikk vite det tidlig forrige gang, for de to eldste er så store at de skjønner det også om man skulle miste, men nå er jeg usikker på om jeg skal si det til dem. Har ikke sagt det til fler enn 2 venninner, hun ene fikk vite det pga det var hun som sa jeg burde ta en test

Min er bare 2,5 år da, så venter nok til vi vet at ting ser bra ut og fordi da bli ventetida kortere. Jeg vet han forstår baby i magen, så unngår å si det enda. Men sa i litt sånn halvsjokk i går at jaggu skal du bli storebror, men han har ikke helt forståelse for det ordet
 
Min er bare 2,5 år da, så venter nok til vi vet at ting ser bra ut og fordi da bli ventetida kortere. Jeg vet han forstår baby i magen, så unngår å si det enda. Men sa i litt sånn halvsjokk i går at jaggu skal du bli storebror, men han har ikke helt forståelse for det ordet
Mine to eldste er 13 og snart 9år,han minste er 2,5år. Så lurer veldig på om jeg skal fortelle dette til dem da. De fikk vite det tidlig med han som er 2,5år og den forrige som jeg mistet, men blir fort usikker nå på det, i tillegg når den nær. Este familien skal få vite det.
 
Back
Topp