Hva er din hobby?

Spiller world of warcraft.. om d kan telle som en hobby :p
 
Spill på ipad, PS4, lese bok, så planter i drivhuset om våren, hekle og strikke i perioder
 
Syr
 
Strikker i perioder, leser mye, elsker å legge puslespill :D
 
Tegne og male, og legge puslespill. Vi har hengt opp puslespill på veggene her hjemme og:p synes det er artig når det ser ut som vanlig bilde i ramme på avstand, også nærme ser man puslespillbrikkene. Så bruker tid på å lime og ordne det for å henge på veggen.
Ellers spiller jeg ps4 med samboern. I sommer gikk det mye i Fifa etter å ha blitt inspirert av vm :p
 
Jeg strikker. Og perler en del (Hama). Ellers er jeg glad i å lage pynt (kort, bordkort, bord-dekorasjoner) osv selv, lagde masse av pynten til bryllupet vårt selv, og det samme til dåp. Moro å holde på med. Skulle gjerne vist bilder, men da klikker tråden. [emoji17]
 
Strikker egentlig

Ikke på lenge

For tiden er visst "aktivitet jeg frivillig bruker fritiden min på" å følge opp ungenes aktiviteter, sitter i styret lå korpset og i fau på skolen.
 
Strikker i perioder (desverre blitt altfor lite av det etter at ungene kom) ellers så er jeg vekdig glad i å eksperimentere på kjøkkenet (blir mest brødbaking av ulike typer og hjemmelaget pålegg).
 
Jeg strikker.

Og så syns jeg det er utrolig deilig å koble av med å fantasere og «late som på liksom» med toåringen.
 
Jeg leser en del, og lager kort (scrapbooking) :)
 
Strikke, brodere, scrapping, lese, dataspill, puslespill, sove [emoji6]
 
Back
Topp