M
Moderator Camilla
Guest
Noen er med på alt og andre har ikke mulighet eller vil bli med på kontroller. Hvordan er det med din partner, har han/hun mulighet til å bli med på kontrollene, eller er jobb en hindring? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braMin mann er veldig engasjert i graviditeten og er med på alle kontrollene. Han jobber kun kveld, så jobb er heldigvis ikke en hindring for oss![]()
Veldig greit å være to til tider jaHan var med på den første kontrollen, og alle ultralydene. Har ikke vært med på alle kontrollene, men prøver å være med når det måter. Greit at begge kan være med innemellom slik at jeg ikke glemmer alt vi lurer på, eller kanskje han lurer på noe jeg ikke kan gi svar på osv. Også handler det litt om at han blir «inkludert» i graviditeten. Så det ikke er bare meg det handler om og som får oppleve alt. Vi er jo tross alt to om denne graviditeten og babyen [emoji5] Han er med på det han får til, men er ikke med på alle kontrollene da det ikke er nødvendig
Veldig greit å være to til tider jaKjenner til det.. Også har man jo gjerne mange spørsmål i etterkant
![]()