Fiskeboller

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Dersom man skal ha fiskeboller til middag, hva kan man ha til istedenfor poteter?
 
Ja, si det. Er ikke fiskeboller uten poteter for min del da :p
 
Brokkoli, blomkålmos eller blomkålris?
 
Har vel hatt en gang potetmos til. Var ikke helt det samme, men smakte nå godt det også [emoji39]

Men fortrekker poteter som jeg klemmer ned med gaffelen i sausen [emoji849][emoji23] Den vanen altså
 
Mos av kålrot, sellerirot og gulrot? Og kaaaanskje litt potet? [emoji85]
 
Har vel hatt en gang potetmos til. Var ikke helt det samme, men smakte nå godt det også [emoji39]

Men fortrekker poteter som jeg klemmer ned med gaffelen i sausen [emoji849][emoji23] Den vanen altså
Haha, samme her :hilarious:
 
Har vel hatt en gang potetmos til. Var ikke helt det samme, men smakte nå godt det også [emoji39]

Men fortrekker poteter som jeg klemmer ned med gaffelen i sausen [emoji849][emoji23] Den vanen altså
Mos av kålrot, sellerirot og gulrot? Og kaaaanskje litt potet? [emoji85]
Jeg tenker at poteter hører jo til fiskeboller... men.. hm, mer grønsaker? fiskeboller i skjell?
Haha, samme her :hilarious:
Når spiser jeg ikke potet siden jeg lever på lavkarbo, og hverken mannen eller ungene er noe glade i det.
Derfor ikke potet.
Vi får se hva jeg gjør, fiskebollemiddagen (og ungene elsker fiskeboller) blir utsatt til neste uke...
 
Når spiser jeg ikke potet siden jeg lever på lavkarbo, og hverken mannen eller ungene er noe glade i det.
Derfor ikke potet.
Vi får se hva jeg gjør, fiskebollemiddagen (og ungene elsker fiskeboller) blir utsatt til neste uke...
Da hadde jeg laga noe blomkålmos eller noe slikt tror jeg. For det kan vel spises?
Og jeg syns at blomkål går veldig godt sammen med fiskeboller faktisk [emoji4]

Jeg er noe usikker på lavkarboregler og slikt da. Så beklager om blomkål også er feil [emoji39]
 
Da hadde jeg laga noe blomkålmos eller noe slikt tror jeg. For det kan vel spises?
Og jeg syns at blomkål går veldig godt sammen med fiskeboller faktisk [emoji4]

Jeg er noe usikker på lavkarboregler og slikt da. Så beklager om blomkål også er feil [emoji39]
Blomkål går veldig fint for meg å spise,
Altså, hadde resten av familien likt poteter hadde jeg lagd det, og bare ikke spist det selv, men nå gjør nå ikke de det..
 
Fiskeboller og pasta? Aldri prøvd, men mulig det kan funke :chicken:
 
Alle mulige slags grønnsaker... Gulrøtter, erter, kålrot, brokkoli, blomkål.
Men jeg foretrekker poteter jeg, da.
 
Bruker finraspa gulerøtter, potet, stekt flesk eller bacon , kommer ann på hva vi har. Må ha noe ekstra for det er jo ikke mat i fiskeboller:)
 
Sorry musemor. Men ble der lagt inn bilder eller noe slikt i skravletråd nr 2? For nå kommer jeg ikke inn der lengre plutselig :(
 
Back
Topp