Fiskeboller

Sorry musemor. Men ble der lagt inn bilder eller noe slikt i skravletråd nr 2? For nå kommer jeg ikke inn der lengre plutselig :(
Vet ikke.
Er på mobilen og kommer selv ikke inn.
Skal sjekke når jeg kommer hjem.
Er på vei til å hente på SFO nå
 
Sorry musemor. Men ble der lagt inn bilder eller noe slikt i skravletråd nr 2? For nå kommer jeg ikke inn der lengre plutselig :(
Å nei sorry , hadde helt glemt det å la inn bilder av noe fra ennettside
Om jeg tar det bort så kanskje det hjelper
 
Åh [emoji31] Så utgjort da... Vel. Da var den tråden ødelagt. Skulle ønske de holdt seg til å holde bildene til den orginale skravletråden [emoji849]
Ikke akkurat sånn st man gjør det med vilje da men er den jeg skravler i liksom
 
Å nei sorry , hadde helt glemt det å la inn bilder av noe fra ennettside
Om jeg tar det bort så kanskje det hjelper
Går fint. Takk for du prøvde om du tok bort bildene. Får fremdeles ikke gå inn ser du [emoji39][emoji23] Så i tilfelle; det hjalp ikke [emoji39]

Er ikke sur på deg altså. Er sur på appen og hele dritten som lager hele problematikken. I august hadde vi ikke problemet. Det kom i september. Så er ikke så lenge siden den var noenlunde frisk så.

Menmen. Satser på november er bedre mnd. De som taper på dette er jo BV. For vi er jo tydelig mange med problemer og frustrasjoner. Og dette skaper mye avstand gitt.
 
Går fint. Takk for du prøvde om du tok bort bildene. Får fremdeles ikke gå inn ser du [emoji39][emoji23] Så i tilfelle; det hjalp ikke [emoji39]

Er ikke sur på deg altså. Er sur på appen og hele dritten som lager hele problematikken. I august hadde vi ikke problemet. Det kom i september. Så er ikke så lenge siden den var noenlunde frisk så.

Menmen. Satser på november er bedre mnd. De som taper på dette er jo BV. For vi er jo tydelig mange med problemer og frustrasjoner. Og dette skaper mye avstand gitt.
Tok bort bildene , kjipt det ikke hjalp
Ja bv taper på det når det faktisk er sånn , kjipt for de som ikke kommer inn
 
Tok bort bildene , kjipt det ikke hjalp
Ja bv taper på det når det faktisk er sånn , kjipt for de som ikke kommer inn

Det hjalp for min del, kun den siden det har vært bilde på jeg ikke får se. Men det er sikkert fordi jeg ikke gikk inn på tråden før etter bildet var fjernet igjen vil jeg tro..
 
Det hjalp for min del, kun den siden det har vært bilde på jeg ikke får se. Men det er sikkert fordi jeg ikke gikk inn på tråden før etter bildet var fjernet igjen vil jeg tro..
Ja er kanskje noe med det også, ikke lett p være på bv om dagen om man bruker app
 
Back
Topp