Good tirsdag! Hatt en fin dag ?
Helt grei tirsdag[emoji16] du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good tirsdag! Hatt en fin dag ?
God lillelørdagGod onsdag til denne tråden[emoji16]
Godt det ikke bare er megSamme her
God onsdagGod onsdag til denne tråden[emoji16]
Startet dagen med å faktiskt være litt uthvilt og gå en morgentur på 45 minutter.
Joda. Brukt dagen hos svigers på smørbrød og hyggelig besøk så en fin dag.Helt grei tirsdag[emoji16] du da?
Så koselig start på morgenen! Har dere besøk av svigermor lenge, eller?Så herlig da
Jeg startet dagen med å være trøtt og slumre en god halvtime i armkroken til min mann, nyte at senga er fri for barn (men svigermor på andre siden av veggen) og stå opp fortsatt like trøtt. Men utn tid til den dusjen jeg egentlig vurderte d den første alarmen ringte klokka seks.
Nå har jeg jobbet et par timer og husker knapt hva jeg har gjort utenom å sende en del eposter og ser egentlig bare frem til å reise hjem, men jeg har mye å gjøre før den tid.
deilig med seng uten barn
(finnes det?)
Hun kom på mandag og drar på søndag.Så koselig start på morgenen! Har dere besøk av svigermor lenge, eller?deilig med seng uten barn
(finnes det?)
Sånne dager på jobb er fæle![]()
Startet dagen med å faktiskt være litt uthvilt og gå en morgentur på 45 minutter.
Joda. Brukt dagen hos svigers på smørbrød og hyggelig besøk så en fin dag.
Ja, gjorde godt for hund og eiere og barn detFlink du er da[emoji16]
Ja,var detHøres koselig ut[emoji16]
Skulle legge meg, og så begynner bikkja å kaste opp.. gir meg styrke
Tror han har spist noe gress. Vært på lang tur ved sjøen idag og lange turer utenom og lekt med en sånn hundeball så sikkert veldig sliten ogÅnei
Spist noe dumt?
Tror han har spist noe gress. Vært på lang tur ved sjøen idag og lange turer utenom og lekt med en sånn hundeball så sikkert veldig sliten og
Får håpe det. Måtte ut en tur til. Men virker som om han roet seg nå. Så våknet frøkna.Aha. Får håpe det er over nå da.
så nå har jeg ammet og skal prøve å snorke litt før hun våkner igjen. Sikkert om en liten time tenker jeg.. 
Får håpe det. Måtte ut en tur til. Men virker som om han roet seg nå. Så våknet frøkna.så nå har jeg ammet og skal prøve å snorke litt før hun våkner igjen. Sikkert om en liten time tenker jeg..
![]()