Skravletråd for lag Bellona

Jeg tror du er trygg, ser ut som Afrodite har gått på en smell ;)
Edit: Og godt er vel det, for vi vil jo ikke miste deg helt enda :)

Hoho, ja jeg er visst det ^^
Tusen takk for at dere reddet meg <3

Vi vant utfordringen dere :D
Hva skal vi finne på nå? Jeg liker godt fem om dagen og grønt til hvert måltid, 3 x 10 av noe, snopefri, skritt, fiskemiddag etc. Og de vanlige trening og mosjon da.

Vi vant utfordringen dere :D
Hva skal vi finne på nå? Jeg liker godt fem om dagen og grønt til hvert måltid, 3 x 10 av noe, snopefri, skritt, fiskemiddag etc. Og de vanlige trening og mosjon da.
Jeg og :) men synes kanskje vi kan øke litt for å få bonus på mosjon. Lettere og komme seg ut en dag ekstra da, eller gå litt lengere da jeg er ute og går.

Godt jobba!!
Ikke alltid like lett å finne på noe orginalt, men snop, trening og mosjon er jo motiverende da :)

Jeg har laget en jeg kan legge ut. Venter til kl 14.00 i tilfelle dere har noen innspill. Bygger på utfrodringen i uke 6, med noen tillegg. Økt mosjonsbonus til 210 min,

Jeg har laget en jeg kan legge ut. Venter til kl 14.00 i tilfelle dere har noen innspill. Bygger på utfrodringen i uke 6, med noen tillegg. Økt mosjonsbonus til 210 min,
Høres bra ut!

Veldig bra utfordring! Liker de nye elementene :D

Så bra :D
Fant ut at jeg skulle la toppoengene på challenge være for 9 framfor 11, siden det ble så mange. Burde jeg redusere det ytterligere?
Neh. Syns det er fint som det er. Skal jo være litt jobb å klare bonusen ;)

Lørdag ass! Denne var god :hungry:

339457A7-B55A-416A-8997-E2BFD928B6E7.jpeg

Å nei! Har ikke tenkt over at begge pulsklokkene mine har blitt ødelagte, så jeg får jo ikke telt skrittene denne uka:sorry: ikke før den nye kommer i posten.

Å nei! Har ikke tenkt over at begge pulsklokkene mine har blitt ødelagte, så jeg får jo ikke telt skrittene denne uka:sorry: ikke før den nye kommer i posten.
Ikke like bra, men last ned en skritteller til telefonen din i mellomtiden, så teller den i hvert fall så lenge du har mobilen i lommen eller veska :)

Ikke like bra, men last ned en skritteller til telefonen din i mellomtiden, så teller den i hvert fall så lenge du har mobilen i lommen eller veska :)
Har skritteller på mobilen, men har jo nesten aldri mobilen i lomma. Eller rettere sagt, sjeldent lommer å ha den i:rolleyes:

Back
Topp