TUL i 3D ?

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Synes jeg så et bildet her inne i 3 D som var i rundt uke 10. Men når jeg søker på nett så anbefaler de fleste 3D ikke før i uke 24, så lurer på hvorfor det[emoji848]
 
Litt utenfor det du spør om, men på Pregnancy+ appen så kan man se hele svangerskapet uke for uke i 3d i tillegg til tegning og vanlig ultralyd. :happy:
 
Jeg fikk 3D-bilder i uke 12 forrige gang. Hadde bestilt privat time, men var ikke klar over at vi fikk 3D. Veldig fine bilder [emoji173]️
 
Litt utenfor det du spør om, men på Pregnancy+ appen så kan man se hele svangerskapet uke for uke i 3d i tillegg til tegning og vanlig ultralyd. :happy:

Ja var der jeg også så og tenkte at jeg har lyst å se mitt lille knøtt sånn[emoji7]
Sånn som kommende morfar sa «den ser jo ferdig bakt ut allerede, må bare heves litt til» [emoji173]️
 
Jeg fikk 3D-bilder i uke 12 forrige gang. Hadde bestilt privat time, men var ikke klar over at vi fikk 3D. Veldig fine bilder [emoji173]️

Åh [emoji7] kan jeg spørre hvor dette var?
 
Det er ikke forskjell i hvordan man tar 2D og 3D bilder. Begge deler tas med UL, som er innvendig ved TUL. For å få 3D taes det flere bilder som så settes sammen og visualiseres med datagrafikk. Vi fikk 3D-bilder nå 9+4.
 
Åh [emoji7] kan jeg spørre hvor dette var?

Litt sent svar, men det var ved Spiren Fertilitetsklinikk i Trondheim :) Skal dit igjen denne gangen når jeg er 12 uker på vei, så håper det blir 3D denne gangen også [emoji173]️
 
Det er ikke forskjell i hvordan man tar 2D og 3D bilder. Begge deler tas med UL, som er innvendig ved TUL. For å få 3D taes det flere bilder som så settes sammen og visualiseres med datagrafikk. Vi fikk 3D-bilder nå 9+4.

Vet at begge deler tas med ul, men det kommer vel Ann på maskinen? Etter det jeg har skjønt så kan ikke alle maskiner ta i 3D..? [emoji4]
 
Stemmer, det er ikke alle maskinene som har 3D-funksjon. Det er imidlertid ingen grunn til å ikke anbefale 3D før uke 24. Det utsetter ikke fosteret for mer eller mindre om man tar 2D eller 3D. Jeg syns absolutt det var gøy å se lille vidunderet i 3D. Er god på å tolke slike bilder, men det ble likevel ekstra virkelig.
 
Stemmer, det er ikke alle maskinene som har 3D-funksjon. Det er imidlertid ingen grunn til å ikke anbefale 3D før uke 24. Det utsetter ikke fosteret for mer eller mindre om man tar 2D eller 3D. Jeg syns absolutt det var gøy å se lille vidunderet i 3D. Er god på å tolke slike bilder, men det ble likevel ekstra virkelig.

Derfor jeg lurte på hvorfor flere privatklinikker ikke anbefaler 3D før i uke 24, ikke godt å skjønne seg på. Mulig pga man ser mye mer/får finere bilder jo lenger man er på vei kanskje[emoji4]
Har lyst å se min lille i 3D men er veldig takknemlig for å få se lille i 2D når jeg vil[emoji5]
 
Derfor jeg lurte på hvorfor flere privatklinikker ikke anbefaler 3D før i uke 24, ikke godt å skjønne seg på. Mulig pga man ser mye mer/får finere bilder jo lenger man er på vei kanskje[emoji4]
Har lyst å se min lille i 3D men er veldig takknemlig for å få se lille i 2D når jeg vil[emoji5]
Når man ser bildene fra 3d i appen pregnancy+, så er det først i uke 20 at det faktisk er noe å se, altså ikke bare en babyklump. Mer trekk og sånn fra uke 20.
 
Syns nesten det var mer imponerende at det var noe å se nå. Det gjorde også mye sterkere inntrykk. Tenk å se de bittesmå fingrene, øynene, nesen, ørene og hvor stor navlestrengen er i forhold til den bittelille kroppen som bare er knappe tre cm. Det er helt klart et foster, ikke en celleklump/bamsemums.
 
Back
Topp