lusemus 71
Forumet er livet
Krysset kom 2 dager etter positiv el test er det normalt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eggløsningtesten registrere LH økning som igjen er en indikasjon på at kroppen gjør seg klar til å slippe et egg, krysset i tempkurven viser når egget faktisk slapp, d kan ikke en el test gi deg svar på. Var d forståelig?Vis vedlegget 276521
Krysset kom 2 dager etter positiv el test er det normalt ?

Når testen er positiv onsdag og negativ torsdag. Da slipper ikkje egget mitt når lh toppen har vert. Da slipper det ei stund etter lh toppen har vert. Slik er min oppfatning av min kropp.Eggløsningtesten registrere LH økning som igjen er en indikasjon på at kroppen gjør seg klar til å slippe et egg, krysset i tempkurven viser når egget faktisk slapp, d kan ikke en el test gi deg svar på. Var d forståelig?
Du hadde jo ganske sterk strek på eggløsningstesten på torsdag og. Deler av streken (til venstre) er kraftigere enn kontrollstreken. Så kanskje den var positiv torsdag og? Jeg sjekker eggløsningstestene mine i Glow, og den sier positiv på tester hvor jeg er usikker og synes teststreken så vidt er litt svakere enn kontrollstreken.Når testen er positiv onsdag og negativ torsdag. Da slipper ikkje egget mitt når lh toppen har vert. Da slipper det ei stund etter lh toppen har vert. Slik er min oppfatning av min kropp.
Glow viste positiv på testen men ikkje topp positiv i glow. Så toppen var på onsdag ut fra Glow.Du hadde jo ganske sterk strek på eggløsningstesten på torsdag og. Deler av streken (til venstre) er kraftigere enn kontrollstreken. Så kanskje den var positiv torsdag og? Jeg sjekker eggløsningstestene mine i Glow, og den sier positiv på tester hvor jeg er usikker og synes teststreken så vidt er litt svakere enn kontrollstreken.

Dette ser skikkelig lovende ut da!Vis vedlegget 276696
Rett til værs i dag.
Det kan fortsatt gå!
Får barre leve i håpetDet kan fortsatt gå!Plustelig stiger den igjen i morgen.
Da kan det være mnd og gull eggetIfølge tempen skal egget ha sluppet..men har fortsatt el-slim
Pleier aldri å ha det etter el. Merkelig...Vis vedlegget 276817