Julekort

M

My heart

Guest
lager dere julekort og sender?
Vi har alltid gjort det, bestiller på Fotoknudsen.
Det koster mange hundre kroner både med kort og porto.
Jeg synes det er hyggelig å få julekort fra gamle venner jeg ikke ser til vanlig, men jeg tar sjelden vare på de..

Hva gjør dere?

Skal liksom være kos med de julekortene, men jeg synes egentlig det bare er blitt en plikt
 
lager dere julekort og sender?
Vi har alltid gjort det, bestiller på Fotoknudsen.
Det koster mange hundre kroner både med kort og porto.
Jeg synes det er hyggelig å få julekort fra gamle venner jeg ikke ser til vanlig, men jeg tar sjelden vare på de..

Hva gjør dere?

Skal liksom være kos med de julekortene, men jeg synes egentlig det bare er blitt en plikt

Vi har fotoprinter og skriver vanligvis ut selv. De fleste deler vi ut men noen sendes.

Jeg elsker å få julekort og henger dem opp som pynt Så vi deler ut også ja
 
Ja. Gleder meg hvert år til å ta bilder og finne kort og sende. Tror det er den tingen jeg liker best med jula

Å pakke inn gaver derimot...
 
Sender julekort hvert år. Få vi faktisk sender med porto da, tar en kjørerunde med de lokale. Så sender gjerne 10 av 50 [emoji4]

De vi får henges opp som pynt på veggen med stor glede. Elsker julekort !
 
Nei, vi gjør ikke:) de vi får henger vi opp til julen er over, og så må jeg innrømme at vi kaster dem :smiley-ashamed008
 
Nei, vi gjør ikke:) de vi får henger vi opp til julen er over, og så må jeg innrømme at vi kaster dem :smiley-ashamed008
Samme her..
sitter å blar gjennom bilder nå, finner ingen som passer til julekort.. enten så er det grimasebilder eller så er det få bilder begge barna er på..
må nok ut en dag og ta noen fine bilder av de.. og lokke de med en is eller noe.. de hater at jeg tar bilder av de for tiden..
 
Samme her..
sitter å blar gjennom bilder nå, finner ingen som passer til julekort.. enten så er det grimasebilder eller så er det få bilder begge barna er på..
må nok ut en dag og ta noen fine bilder av de.. og lokke de med en is eller noe.. de hater at jeg tar bilder av de for tiden..
Her går det ikke ann å få noen brukende søskenbilder, men kanskje for mye å forvente med ei på 2,5 og en på snart 10mnd :hilarious:
 
Nope, synes det er hinsides til porto . Men ja , besteforeldre og oldeforeldre har fått .

Da fikser jeg heller julegaver, det var mer hyggelig før, før Facebook og Snap. Da man faktisk så hverandre sjeldent .
 
Vi lagde i fjor og har planer om å gjøre det igjen i år.

I fjor hang de på kjøleskapet i noen måneder før de ble pakka bort i en skuff. Tipper de blir kasta etterhvert. Evt at sambo tar være på de, siden han er litt sentimental av seg :)
 
Her går det ikke ann å få noen brukende søskenbilder, men kanskje for mye å forvente med ei på 2,5 og en på snart 10mnd :hilarious:
DET skjønner jeg godt.. kanskje det hadde vært kult med et grimasebilde også.. det er jo slik de er for tiden.. :hilarious:
 
Jeg har allerede bestemt meg for at jeg ikke kommer til å gjøre det.

Jeg tenker heller at vi sender en julehilsen digitalt med bilde av lille.
 
Sender julekort hvert år. Få vi faktisk sender med porto da, tar en kjørerunde med de lokale. Så sender gjerne 10 av 50 [emoji4]

De vi får henges opp som pynt på veggen med stor glede. Elsker julekort !
Samme her
Er så koselig å ffå
 
Ja det er så koselig! Tar bilder hos fotograf til en grei penge og deler ut 20 selv og 10 ca må sendes. De skal helt til USA :) Er veldig koselig å få også :D
 
Har aldri laget sånn julekort med bilde av oss og god jul tekst. Men har ett par venner/familiemedlemmer som vi skriver julekort til hvert år.
Synes det er hyggelig å få julekort med bilde og de henger fremme i julen, men kastes like etterpå.. Håndskrevne kort tar vi som regel vare på.
 
Vi har gjort det noen år, men ikke alltid. Tenker kanskje å få gjort det igjen i år [emoji4] synes det er veldig koselig å få!
 
Back
Topp