Leverihåpet
Gift med forumet
Ganske spennende å lese her inne. Ikke så sykt lenge til jeg melder meg inn her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vanskelig og si. Farge stoffa i tester svinger så det er barre og håpe. Forstår kor du har det har vert der ofte.Vis vedlegget 276201
Den sterkeste rosa (den siste av de rosa) er tatt på kvelden 13 dpo tror jeg. De to med blå prikk er tatt med samme urin kveld (14dpo) Den grønne er fra morgenen idag.(15dpo)
Kan virke som den blir svakere? Eller er det normalt??
For meg så dette lovende ut. Spennende og krysser alt for degVis vedlegget 276201
Den sterkeste rosa (den siste av de rosa) er tatt på kvelden 13 dpo tror jeg. De to med blå prikk er tatt med samme urin kveld (14dpo) Den grønne er fra morgenen idag.(15dpo)
Kan jo nesten se ut som de blir svakere ja men det kan være forskjellig fargestoff i testene.Vis vedlegget 276201
Jeg burde ikke ha lov til å ha masse tester i hus

fikk 3 tester fra i går ettermiddag til i går kveld som kom ut positiv, men i morges var den negativ igjen.. Så tok jeg en nå, å det er den på bildet med bare 1.. Jeg tørr nesten ikke å håpe, har 0 kontroll på syklusen min..Korleis var testen i dag ? Håper den vart sterkereVis vedlegget 276201
Vis vedlegget 276201
Korleis var testen i dag ? Håper den vart sterkere![]()
Spennende.. håper de blir blir sterkere! Ser positivt ut syns jeg![]()

Denne så da veldig positiv ut? Hvisker gratulerer <3Hei!! Okei. *pust*. Jeg skal begynne på sprøyter for ivf behandling imorgen. Tok test idsg tidlig bare for gøy. Negativ etter neesten 3 min. Rett i søpla fordi jeg hadde småå blodig slim på papiret Sorry info. Så skulle jeg hive tampong nå, og testen er sånn?? Har noen opplevd dette før? Er den positiv, er det skygge? Jeg tør ikke tro noe som helst. Men har noen noe fornuftig å si meg her?
Nei men seriøst? Jeg forstår det ikke. Vet jo ikke når den dukket opp da, da er den vel ikke gyldig? Jeg dro jo ut av huset og sjekket ikke før nå. Mange timer siden..? Jeg tør ikke tro på at det faktisk er en positiv test, jeg har fått blendahvite tester i 1 år nå og typen har så dårlig sæd at vi trenger icsi?Denne så da veldig positiv ut? Hvisker gratulerer <3
Har sett mye skygge streker fra disse testene, men denne var veldig sterk da! Ta en ny test å sjekk!Hei!! Okei. *pust*. Jeg skal begynne på sprøyter for ivf behandling imorgen. Tok test idsg tidlig bare for gøy. Negativ etter neesten 3 min. Rett i søpla fordi jeg hadde småå blodig slim på papiret Sorry info. Så skulle jeg hive tampong nå, og testen er sånn?? Har noen opplevd dette før? Er den positiv, er det skygge? Jeg tør ikke tro noe som helst. Men har noen noe fornuftig å si meg her?
Ja men tok en digital nå, den sa ikke gravid? Men det er bare en halvtime siden jeg tisset da og tisset nå, så kan være urinen er for svak. Har ikm idag. Men dette er sikkert bare en feil .. det er for godt til å være sant :/Har sett mye skygge streker fra disse testene, men denne var veldig sterk da! Ta en ny test å sjekk!