Hvor langt er du på vei i dag?

Har også vurdert i kjøpe doppler, men er det ikke ganske mye diskusjon rundt om det er bra med doppler eller ikke?

Vad jag har läst så har dem inga bevis på att det är skadligt med ultraljudsvågor, och jag vil tro att en lugn mamma är mindre skadligt än en stressad och orolig mamma, så bruker man doppler med sunt förnuft så är jag ikke så bekymrad. Det man däremot skal vara försiktig med är att inte lyssna för tidigt, så man stressar upp sig om
man INTE finner hjärtslagen... det är lite tricky å veta var man ska börja leta :Heartred
 
Jeg brukte igså dopler sist. Har hatt en del SA opp gjennom så for min del var det veldig betryggende!
 
Tolker dette som en positiv test, med foreløbig termin 13.juni... forventet mens på fredag..

Vår nr 2 viss dette går bra
 

Vedlegg

  • 20180926_122343.jpg
    20180926_122343.jpg
    497 KB · Visninger: 44
Vad jag har läst så har dem inga bevis på att det är skadligt med ultraljudsvågor, och jag vil tro att en lugn mamma är mindre skadligt än en stressad och orolig mamma, så bruker man doppler med sunt förnuft så är jag ikke så bekymrad. Det man däremot skal vara försiktig med är att inte lyssna för tidigt, så man stressar upp sig om
man INTE finner hjärtslagen... det är lite tricky å veta var man ska börja leta :Heartred
Ja selvfølgelig om det er best for mamma med og roe ned :) kunne tenkt meg doppler selv.. noe merke som er å anbefale tru?
 
Ja selvfølgelig om det er best for mamma med og roe ned :) kunne tenkt meg doppler selv.. noe merke som er å anbefale tru?

Jeg har en gul fra merket Caremaxx, veldig fornøyd! Den har to utganger for headset, slik at du kan høre sammens med andre❤️
 
Jeg er 3+6 uker i dag og beregnet termin 6.juni.19. 5 dager etter storesøsters bursdag
 
Det kommer vel an på lengden på syklusen. Jeg hadde første mens 30.august og sykluslengde på 26 dager. Da får jeg opp termin 6.6.19

– De fleste steder i verden beregnes gjennomsnittlig svangerskapslengde til 40 uker (280 dager). I Norge brukes to forskjellige beregningsmetoder, én utarbeidet i Bergen (Synnøve Lian Johnsen og medarbeidere) som har en gjennomsnittlig svangerskapslengde på 282 dager, og én utarbeidet ved St. Olavs hospital i Trondheim (Sturla Eik-Nes og medarbeidere) som gir en gjennomsnittlig svangerskapslengde på 283 dager.

Dette er et utdrag fra en artikkel i babyverden og sier noe om hvorfor vi kan ha forskjellig svar på termindato på tross av at man er kommet like langt i svangerskapet :)
 
3+3 i dag, bare 10 DPO. Første positive test i kveld [emoji173]️ Vi har blitt gravid ved hjelp av ICSI, så har egentlig ikke testdag fra sykehuset før O slag neste uke.
 
5+0 ❤️
 
Sniker meg forsiktig inn her, er 4+3 i dag :joyful:
Termin 7 juni..
 
3+3 i dag, bare 10 DPO. Første positive test i kveld [emoji173]️ Vi har blitt gravid ved hjelp av ICSI, så har egentlig ikke testdag fra sykehuset før O slag neste uke.
Snek meg forsiktig inn her jeg og :hilarious:
 
Back
Topp