Hvor langt er du på vei i dag?

Hej jenter!

3+3, fick positiv test for noen timer siden.. sitter med testen och mobilen med skrekkblanded fryd! Detta blir nr tre i rekken... mannen ble litt i sjokk, detta blir hans nr 4, så han tok en øl och satte sig vid pcn :happy090

Denne spiren var på plass to uker etter att spiralen ble tatt ut, så er vel litt i sjokk selv! Måtte alle små spirer sitta godt fast!:Heartpink
 
Hej jenter!

3+3, fick positiv test for noen timer siden.. sitter med testen och mobilen med skrekkblanded fryd! Detta blir nr tre i rekken... mannen ble litt i sjokk, detta blir hans nr 4, så han tok en øl och satte sig vid pcn :happy090

Denne spiren var på plass to uker etter att spiralen ble tatt ut, så er vel litt i sjokk selv! Måtte alle små spirer sitta godt fast!:Heartpink

Gratulerer så mye! :D
Så hyggelig at du også kom inn her. Satser på at spirene våre sitter godt fast og gleder meg til alle milepælene framover :Heartred
 
Gratulerer så mye! :D
Så hyggelig at du også kom inn her. Satser på at spirene våre sitter godt fast og gleder meg til alle milepælene framover :Heartred

Tusen tack! Ja blir spännande tid fremover! gleder mig massa! må bara puste meg frem til TUL! Tenker dere ta TUL? Känner jag måå få bekreftet att lille hjertet till spiren slår som den skal! :Heartpink
 
Tusen tack! Ja blir spännande tid fremover! gleder mig massa! må bara puste meg frem til TUL! Tenker dere ta TUL? Känner jag måå få bekreftet att lille hjertet till spiren slår som den skal! :Heartpink

Jeg bor på en liten plass som ikke har noen private aktører som tilbyr TUL. Det kan kun gjøres på sykehuset, men da må det være en medisinsk grunn for det. Så jeg får mitt første møte med babyen når vi kan høre hjertelyden. Det gleder jeg meg til :D
 
Jeg bor på en liten plass som ikke har noen private aktører som tilbyr TUL. Det kan kun gjøres på sykehuset, men da må det være en medisinsk grunn for det. Så jeg får mitt første møte med babyen når vi kan høre hjertelyden. Det gleder jeg meg til :D


Trodde det var nye regler nå, at alle skulle få TUL om ønskelig?

Ellers må du bare si at du ikke aner hvor langt du er på vei. Da har jeg fått TUL. Nå vet jeg hvor langt på vei jeg er, men skal ha TUL nå og, for min egen del. Får jeg ikke det av legen, får jeg heller reise og ta privat.
 
Jeg bor på en liten plass som ikke har noen private aktører som tilbyr TUL. Det kan kun gjøres på sykehuset, men da må det være en medisinsk grunn for det. Så jeg får mitt første møte med babyen når vi kan høre hjertelyden. Det gleder jeg meg til :D

åh sån ja. Da må man kanske vara lite mer tålmodig ja. Men doppler er fint å ha da. Mener jag fant hjertelyden till forrige i uke 9-10.

Till trots för att jag har fått to friske barn på rappen så sitter fortsatt redselen for SA kvar från når vi prövde på förste, så jag må nok spendera lite penger på ett TUL:angelic:
 
Trodde det var nye regler nå, at alle skulle få TUL om ønskelig?

Ellers må du bare si at du ikke aner hvor langt du er på vei. Da har jeg fått TUL. Nå vet jeg hvor langt på vei jeg er, men skal ha TUL nå og, for min egen del. Får jeg ikke det av legen, får jeg heller reise og ta privat.

har det blitt nye regler på det?
 
haha må le litt av mig selv.... var på apoteket igår och köpte g-tester for 400:- och idag kom det 2 digitale och 2 cb early i postkassen :laughing005 Lenge leve tålmodigheten i en testetös :laughing025 Så da var det bara å holde sig en time eller to till så jag kan ta en digital :p
 
Trodde det var nye regler nå, at alle skulle få TUL om ønskelig?

Ellers må du bare si at du ikke aner hvor langt du er på vei. Da har jeg fått TUL. Nå vet jeg hvor langt på vei jeg er, men skal ha TUL nå og, for min egen del. Får jeg ikke det av legen, får jeg heller reise og ta privat.

Åja, det visste jeg ikke. Jeg fikk aldri fikk mensen etter p-pilleslutt, vet bare sånn ca når jeg hadde eggløsning, så vet jeg jo sånn sett ikke hvor langt jeg er på vei :D Får se hva jeg prøver meg på.. Er uansett usikker på hvor viktig det er for meg. Har heldigvis aldri opplevd å miste før, så jeg sliter ikke veldig med angsten for det heller. Men kan jo fort hende jeg blir utålmodig når dere andre har vært på TUL :D
 
åh sån ja. Da må man kanske vara lite mer tålmodig ja. Men doppler er fint å ha da. Mener jag fant hjertelyden till forrige i uke 9-10.

Till trots för att jag har fått to friske barn på rappen så sitter fortsatt redselen for SA kvar från når vi prövde på förste, så jag må nok spendera lite penger på ett TUL:angelic:

Ja har vurdert å kjøpe meg doppler :)
Ja da skjønner jeg godt at du føler behov for det. Jeg har vært veldig heldig og aldri opplevd å miste, så akkurat nå tenker jeg at det skal gå helt fint uten TUL.
 
Ja har vurdert å kjøpe meg doppler :)
Ja da skjønner jeg godt at du føler behov for det. Jeg har vært veldig heldig og aldri opplevd å miste, så akkurat nå tenker jeg at det skal gå helt fint uten TUL.

jag ble väldig glad i dopplern min ja. värt dem kronerna :Heartpink
 
4+0, etter mine beregninger! Positiv test idag❤️
 
Samme som meg! Gratulerer så mye ❤️

Tusen takk!❤️ Jeg brukte foressten doppler i mitt forrige svangerskap, og det anbefaler jeg! Fant vel hjertelyden rundt uke 13-15 første gang, og var overraskende enkelt når du lærte deg litt om hvor baby ligger! Var veldig betryggende for meg
 
4+0, etter mine beregninger! Positiv test idag❤️

gratulerer!!

Jag ligger här på sofaen och prövar förstå att jag är gravid. Det är litt sjokk må jag si. Utrolig koselig men svårt å förstå! skrekkblanded fryd beskriver väl bäst det hele :dummy1:
 
Tusen takk![emoji173]️ Jeg brukte foressten doppler i mitt forrige svangerskap, og det anbefaler jeg! Fant vel hjertelyden rundt uke 13-15 første gang, og var overraskende enkelt når du lærte deg litt om hvor baby ligger! Var veldig betryggende for meg

Brukte og doppler[emoji106] hadde blødninger fra uke 15 til 24, og da var det betryggende å høre at hjertet slo fint [emoji846]

Fant hjertelyd med doppler i uke 8med yngstemann.
 
Brukte og doppler[emoji106] hadde blødninger fra uke 15 til 24, og da var det betryggende å høre at hjertet slo fint [emoji846]

Fant hjertelyd med doppler i uke 8med yngstemann.
Har også vurdert i kjøpe doppler, men er det ikke ganske mye diskusjon rundt om det er bra med doppler eller ikke?
 
Back
Topp