Hvor langt er du på vei i dag?

Snapchat-1385002344.jpg

Fikk denne nå på noen dråper utvanna urin:hilarious:
5+0
Da var testingen ferdig :)
 
4+1 idag... når sån ca kan man forvente å få 2-3 på digital? Har så lust å teste men vill ikke bli besviken av å få 1-2 igen :cool:
 
4+1 idag... når sån ca kan man forvente å få 2-3 på digital? Har så lust å teste men vill ikke bli besviken av å få 1-2 igen :cool:

Jeg tror jeg ville ventet til uke 5 for å være sikker. Men er sikkert noen som har så mye hcg at de får 2-3 uker tidligere :)
 
5+0 idag om alt stemmer herregud som jeg gleder meg. Hadde fått time i haugesund til prøverør pga pcos, innkalling ble sendt på torsdag forrige uke, å vi fant ut av det på lørdag liksom snakk om flaks❤️! Å snakk om mirakel. Prøvd i 1,5 år-men nå forrige mnd har vi vært intime en gang, og jeg glemte å fullføre eggløsning kuren min (letrozol) hva er sjansen!!
 
5+0 idag om alt stemmer herregud som jeg gleder meg. Hadde fått time i haugesund til prøverør pga pcos, innkalling ble sendt på torsdag forrige uke, å vi fant ut av det på lørdag liksom snakk om flaks❤️! Å snakk om mirakel. Prøvd i 1,5 år-men nå forrige mnd har vi vært intime en gang, og jeg glemte å fullføre eggløsning kuren min (letrozol) hva er sjansen!!
Gratulerer! ❤️ For en glede!
 
Litt usikker egentlig. Testen viste 3+. Flo appen viser 6+2 Preglife appen viser 5+2 :)
 
4+4 i dag Det gledes! Tror det ikke helt enda, selv om symptomene er tydelige allerede. Vil gjerne spole tiden frem et par måneder
 
5+2 i dag ❤️
 
Back
Topp