Menskopp-metoden?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Jeg har ikke sett en tråd om dette før tror jeg..
Men noen som har prøvd det? :pompus:

For dere som lurer:
greia er at man skal bruke menskopp etter sex i eggløsningstider hvis jeg har forstått det riktig?
Har dette noen hensikt, for dere som kanskje har prøvd? :)

Jeg har ikke prøv, men har lest her inne om ei som testet dette en pp og ble da gravid.
Er jo interessant å se hvor mange som har testet dette, og hvor mange det klaffer for når de gjorde det :)

Jeg har ikke prøv, men har lest her inne om ei som testet dette en pp og ble da gravid.
Er jo interessant å se hvor mange som har testet dette, og hvor mange det klaffer for når de gjorde det :)

Haha, har faktisk en menskopp på vei i posten. Føler meg heeeelt tullete nå som bare prøver alt mulig :P

Nei, igrunn ikke.. Men tenker at jeg selv lar den naturlige måten får styre det her :)
Ja, det beste er selvfølgelig om naturen styrer det selv! :) Men supert at det finnes metoder når naturen stritter imot oss :P

De svømmerne som renner ut er ikke noen av en kvalitet/type som jeg tror kunne befrukta noe som helst. Så dette tenker jeg er ganske meningsløst.

Om noe skulle hatt en liten positiv effekt må det være at penis blir betydelig slappere etter utløsning, så ikke sperm blir dratt ut må av vakumet den kan lage.
(Fasongen på penishodet til mennesker fungerer nemlig for å lage vakuum og "dra ut" sæd fra andre menn under samleie, dette kan virke litt mot sin hensikt hos enkelte). Men selv det har jeg lite tro på at egentlig utgjør en stor forskjell :D

Ut i fra det jeg har lest skal det hindre soldatene med å renne ut, og dermed gi flere soldater størst mulig sjanse til å nå egget :sign19:sign17

Ja, er vel noe slikt :)

De svømmerne som renner ut er ikke noen av en kvalitet/type som jeg tror kunne befrukta noe som helst. Så dette tenker jeg er ganske meningsløst.

Om noe skulle hatt en liten positiv effekt må det være at penis blir betydelig slappere etter utløsning, så ikke sperm blir dratt ut må av vakumet den kan lage.
(Fasongen på penishodet til mennesker fungerer nemlig for å lage vakuum og "dra ut" sæd fra andre menn under samleie, dette kan virke litt mot sin hensikt hos enkelte). Men selv det har jeg lite tro på at egentlig utgjør en stor forskjell :D

det kan godt være :) Men er jo voldsomt mye som renner ut, kan jo være det er en og annen bra sædcelle inni der :D

Haha, har lest det der med fasongen til penishodet. Det er litt vittig :) Men tenker jo også at hvis det fra naturens side er sånn så hadde det vært lite hensiktsmessig hvis all sæd som kan ligge igjen er helt ubrukelige?

Utgjør nok ingen forskjell, men tenker at det ikke kan skade å prøve heller. Synes bare det var et veldig vittig tips når jeg kom over det :hilarious:

Prøvde menskopp for lenge siden, til det den faktisk er beregnet for :hilarious: Men jeg hatet den, og kastet den dessverre. Kunne vært grei å ha nå:rolleyes:

Ja, jeg har aldri prøvd menskopp før.. Regner med at jeg ikke liker det. Jeg takler såvidt å ha tamponger, jeg synes det gjør vondt å ha dem der og slikt. Men for denne grunnen er det ikke dumt å bare prøve for å prøve :P

Back
Topp