Menskopp-metoden?

det kan godt være :) Men er jo voldsomt mye som renner ut, kan jo være det er en og annen bra sædcelle inni der :D

Haha, har lest det der med fasongen til penishodet. Det er litt vittig :) Men tenker jo også at hvis det fra naturens side er sånn så hadde det vært lite hensiktsmessig hvis all sæd som kan ligge igjen er helt ubrukelige?

Utgjør nok ingen forskjell, men tenker at det ikke kan skade å prøve heller. Synes bare det var et veldig vittig tips når jeg kom over det :hilarious:
Med vakuum kan må få tatt endel av de svømmerne det er futt i. De som renner ut har jo lista piffen, pluss at de har så mye lengre vei å komme seg ;)

Jeg bruker menskopp - til mensen riktignok. Syns det fungerer fiiint.
Tenker at om eg ligger i en 10 min tid, med noe under rumpa så ikke alt faller ut, så vil det vel omtrent ha samme virkning? Tenker at det som renner ned i koppen vil vel ikke kunne svømme ut av den igjen...

Jeg bruker menskopp - til mensen riktignok. Syns det fungerer fiiint.
Tenker at om eg ligger i en 10 min tid, med noe under rumpa så ikke alt faller ut, så vil det vel omtrent ha samme virkning? Tenker at det som renner ned i koppen vil vel ikke kunne svømme ut av den igjen...
Det har du nok rett i :) uansett kommet nok menskoppen til nytte! Greit å ha uansett, så er jo ikke bomkjøp

Det har du nok rett i :) uansett kommet nok menskoppen til nytte! Greit å ha uansett, så er jo ikke bomkjøp

Verdt å prøve det man kan uansett. Så kan man heller le litt samtidig ❤️

Verdt å prøve det man kan uansett. Så kan man heller le litt samtidig ❤️

Sant nok det :D

Men, sånn bare for å ha sagt det til dere alle; jeg er veldig fornøyd med menskopp.
Var superskeptisk, blødd veldig mye med kobberspiral.. Så mye at jeg måtte bruke bind + tampong, og skifte minst annenhver time hele døgnet. Men, men koppen tømte jeg morgen, rett etter jobb og før jeg la meg. Helt fantastisk!
Litt triksing for å få den inn i starten, men brettet den som en C, og da gikk det fint, bare pass på å lage vakum med den.
Slipper utslett etter bind, slipper å tenke på uhell, slipper å huske tamponger, slipper kostnaden ++ ALT!
Den skal jo kokes etter hver periode, men jeg har kjøpt steriliseringsbag man kan putte den i og ha i mikroen. Omtrent som en flaskesterilator. Lykke til! Men, håper det ikke blir behov for før om minst 1 år! ❤️

Og grunnen til jeg snakker i fortid er bare fordi jeg ikke har spiral lengre, og blør ca 4 - 5 dager, og normal mengde. Men, bruker fortsatt kopp!

Sant nok det :D

Men, sånn bare for å ha sagt det til dere alle; jeg er veldig fornøyd med menskopp.
Var superskeptisk, blødd veldig mye med kobberspiral.. Så mye at jeg måtte bruke bind + tampong, og skifte minst annenhver time hele døgnet. Men, men koppen tømte jeg morgen, rett etter jobb og før jeg la meg. Helt fantastisk!
Litt triksing for å få den inn i starten, men brettet den som en C, og da gikk det fint, bare pass på å lage vakum med den.
Slipper utslett etter bind, slipper å tenke på uhell, slipper å huske tamponger, slipper kostnaden ++ ALT!
Den skal jo kokes etter hver periode, men jeg har kjøpt steriliseringsbag man kan putte den i og ha i mikroen. Omtrent som en flaskesterilator. Lykke til! Men, håper det ikke blir behov for før om minst 1 år! ❤️

Høres jo veldig bra ut :)
Jeg hater bind, for det blir så ekkelt og klamt og "gnager" og slikt. Og tamponger er ekle å ha oppi der og gjør vondt å ta inn og ut, selv om jeg bruker de som ikke er store.

Satser på at jeg ikke har behov for den før om minst ett års tid eller noe ;) Men den varer jo til da uansett!

De svømmerne som renner ut er ikke noen av en kvalitet/type som jeg tror kunne befrukta noe som helst. Så dette tenker jeg er ganske meningsløst.

Om noe skulle hatt en liten positiv effekt må det være at penis blir betydelig slappere etter utløsning, så ikke sperm blir dratt ut må av vakumet den kan lage.
(Fasongen på penishodet til mennesker fungerer nemlig for å lage vakuum og "dra ut" sæd fra andre menn under samleie, dette kan virke litt mot sin hensikt hos enkelte). Men selv det har jeg lite tro på at egentlig utgjør en stor forskjell :D

Stilig. Eller ikke kanskje siden det er upraktisk for de som ønsker å bli gravide[emoji28] Det er det eneste vi har gjort bevisst annerledes etter sex når vi prøvde, vente til han ble helt slapp før han tok den ut. Funket for oss etter 6 mnd[emoji4]

Stilig. Eller ikke kanskje siden det er upraktisk for de som ønsker å bli gravide[emoji28] Det er det eneste vi har gjort bevisst annerledes etter sex når vi prøvde, vente til han ble helt slapp før han tok den ut. Funket for oss etter 6 mnd[emoji4]

Haha! Kanskje av den grunn med hva hodet egentlig er laget for at slikt fungerer bra :hilarious:

Back
Topp