Hos oss er det mannen sin sperm. Usikker på om det er forskjell i sannsynlighet for å lykkes hvis det er hos mannen eller kvinnen? Hos meg er alt ok, kun alder som er en faktor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sitter forvirret nå om å gå for 1 forsøk eller 3pk med redusert pris.Kun mannlig faktor her.
Vi har lykkes ..selv om vi håper på nr. 3 nå.
Så lenge eggene til kvinnen er av ok kvalitet, og de blir befruktet, så tror jeg det er gode odds når det bare er mannlig faktor, men mye skal jo klaffe likevel, selv om alt er tipp topp hos begge.
Så det kan ta tid å bli gravid med ivf også, men de fleste blir det til slutt![]()
Så bra alt er fint nåHer er det jeg som er problemet. Han er normal i verdiene.
Jeg har PCOS... Men er fri for både cyster og gamle egg. Og alt ser helt normalt ut nå![]()

Jaaaaaa, jeg er skikkelig fornøydSå bra alt er fint nå![]()

Den er kjip, hatt mange forsøk? Krysser fingrene for at det skjer snartBegge![]()

Krysser fingrene for dereJaaaaaa, jeg er skikkelig fornøyd
Aldri hatt så fine eggstokker jeg, mensen hver måned har jeg også. Aldri vært så fin der inne
Det føles så veldig, veldig godt det. Og er ett godt utgangspunkt for IVF.
Men han jeg prøvde i seks år med før, han var så og si steril, så ikke så rart det gikk så dårlig da.
Jeg med typiske PCOS eggstokker og han.
Men samboeren nå blir en perfekt pappa
Så håper vi lykkes

Krysser fingrene for dere
Tusen tanker her. Lettere å få når d kun er han ikke meg.... blir jeg Koko av hormonene...osv....også har jeg fått en mann som såååå babysyk...faktisk mer enn meg...Så må jo gå

Håper jeg er like heldig som deg der. Gikk til sjefen idag og ga beskjed om at vi skulle prøve ivf...da jeg har verste jobb å ta hormonsprøyter i. Lærer i 9 klasser og har en klasse med en del adferdsproblemer...Tusen takk, jeg er så veldig, veldig glad i fingerkrysninger, jeg tar i mot alt av dem og lagrer dem
De er så gode å få de.
Jeg har ikke merka så og si noe jeg, av noe av medisnina. Hadde LITT hetetokter med sprayen, men det varte i ett par tre dager, og 1-2 ganger om dagen. Så roa det seg. Også var jeg sinnsykt sulten i noen dager. Men det og ga seg. Gikk opp 3 kilo BANG med en gang, men de gikk jeg ned igjen også etter kort tid. Eller, har igjen en av dem.
Jeg er nesten litt skuffa jeg, etter å ha lest om det andre opplever![]()
Vanskelig valg det der!Ja sitter forvirret nå om å gå for 1 forsøk eller 3pk med redusert pris.
Ja ble stressa av den der.... tenkte å ta 1 først for å se hvordan jeg takler ting rent psykisk belasting....men hvis det ikke går blir d litt sånn....shit hvorfor tok jeg ikke 3pkVanskelig valg det der!
Håper jeg er like heldig som deg der. Gikk til sjefen idag og ga beskjed om at vi skulle prøve ivf...da jeg har verste jobb å ta hormonsprøyter i. Lærer i 9 klasser og har en klasse med en del adferdsproblemer...
Litt risk å ta kun ett forsøk dersom du trenger flere forsøk. Litt kjipt å betale for 3 pk viss du blir gravid på første forsøk. Vet ikke hva som er best og verst jeg?Ja ble stressa av den der.... tenkte å ta 1 først for å se hvordan jeg takler ting rent psykisk belasting....men hvis det ikke går blir d litt sånn....shit hvorfor tok jeg ikke 3pk
Nei blir ikke klok på d heller....Litt risk å ta kun ett forsøk dersom du trenger flere forsøk. Litt kjipt å betale for 3 pk viss du blir gravid på første forsøk. Vet ikke hva som er best og verst jeg?
Holder på med nr 2, icsi denne gangen.Den er kjip, hatt mange forsøk? Krysser fingrene for at det skjer snart![]()
Vi spurte Hausken og han var tydelig i at han anbefalte oss et forsøk med icsi først så kanskje pakke senere.Nei blir ikke klok på d heller....