Problemet hos mannen eller deg?

Mannen er fin, jeg har AMH på 14 så mulig det er derfor vi ikke har fått det til(har hatt 1 MA). De har ikke sjekket om eggleder er tett på meg da. Utrulig spent på vårt første ivf forsøk i oktober! Har vært en lang vei hit!

Jeg er problemet med pcos, har et barn jeg fikk på første forsøk og begynner med søskenforsøk i disse dager :)

Her er det dårlige svømmere hos mannen. Så har blitt gravid ein gong med ICSI :)

Diagnose er "uforklart". Jeg hadde lange sykluser mellom 40 og 50 dager, men fikk regelmessig syklus 8 ganger med letrozol, som heller ikke fungerte. Mannen har visst supre svømmere...

Hos oss er det mannlig faktor og har brukt kun ICSI-behandling. Vi fikk det klinikken kalte "perfekte embryo" og mange befruktninger ved begge uttak, men vi måtte likevel ha 6 innsett før vi lyktes.

Hos oss er det jeg som er problemet :(
Mannen sin sperm er helt super

Her er jeg problemet...
Lav AMH og i tillegg dårlig eggkvalitet.
Mannen har normale funn[emoji1303]

En kombinasjon.
Jeg har alderen min som tåler imot, litt tynne slimhinner. Men fin AMH, alt så bra ut ellers (utenom celleforandringene).
Han er i nedre grense både på mengde og antall svømmere.
Så vi får se hvordan det går.

Kan det være negativt med høy AMH? Min lege så den var lett forhøyet.

Her er vi uforklarlig. Alle mine prøver er fine,mensen kommer på samme dato hver mnd. Hvergang jeg er på kontroll er alt helt supert. Mannen har over gjennomsnittet bra svømmere. Vi har hatt 6 forsøk og har alltid høy befruktningsrate . Allikevel er det kun 1 egg som har blitt til blasto.Vi har et barn sammen naturlig.

Hos oss er det mannen. Han hadde kreft som liten, og cellegiften har tuklet det til for svømmerne hans. Men, vi fikk en nydelig gutt på første forsøk, og jeg ruger nå på et egg som vi håper vil feste seg og bli en lillebrøster. Om jeg blir gravid denne gangen har jeg lyktes på begge ferskforsøkene. Har også satt inn fryseegg, men det ble det dessverre ikke noe av.

Mannlig faktor her, men ingen av de tre (visstnok) perfekte eggene som er satt inn så langt har blitt noe...

Vi vet ikke helt sikkert før vi har vært på utredning i november, men regner egentlig med alt er ok hos begge. Grunnen for at vi har begynt denne reisen er genetisk arvelig sykdom hos meg.

Tilsynelatende ingen av oss. Ingen diagnose, og plutselig etter 5 år satt spiren naturlig, så ikke godt å si :)

Her er diagnosen «uforklarlig». Har normale sykluser med mensen hver måned, og normale blodprøver. Samboeren min har helt normale svømmere og 2 barn fra tidligere... lurer på om min eggkvalitet er dårlig da eggene slutter å utvikle seg etter dag 2. Opplevd en gang at eggene ble til Blasto. Har kun prøvd IVF, så
neste gang blir det ICSI og håper det gjør susen.

Her er det mannlig faktor og vi har brukt kun ICSI-behandling. Det mistenkes edometriose hos meg, men det står såpass dårlig til med svømmerene hos mannen at lapraskopi har blitt satt på vent/nedprioritert. Vi fikk 10 "perfekte embryo", 9 til frys og ett inn. Det ene resulterte i baby<3 Nå har 7 av embryoene falt fra under FER og jeg står igjen med kun ett. Personlig hadde jeg hadde gått for tre forsøk, hvis ikke det er så mye dyrere enn to forsøk. Nå har jeg alltid ønsket meg mange barn da, men så er det jo dyrt og du må veie litt for og i mot selv :)

Her er det mannlig faktor og vi har brukt kun ICSI-behandling. Det mistenkes edometriose hos meg, men det står såpass dårlig til med svømmerene hos mannen at lapraskopi har blitt satt på vent/nedprioritert. Vi fikk 10 "perfekte embryo", 9 til frys og ett inn. Det ene resulterte i baby<3 Nå har 7 av embryoene falt fra under FER og jeg står igjen med kun ett. Personlig hadde jeg hadde gått for tre forsøk, hvis ikke det er så mye dyrere enn to forsøk. Nå har jeg alltid ønsket meg mange barn da, men så er det jo dyrt og du må veie litt for og i mot selv :)

Du får bare inntil 3 forsøk på ett barn med sånn pakke altså. Om du lykkes og får barn mister du de eventuelt resterende forsøkene og må kjøpe nye forsøk for søsken. :) Kan hende jeg misforstod deg altså, men da du skrev "mange barn" så ville jeg bare presisere at hver pakke er for kun ett barn.

Back
Topp