Jeg tenker at selv om det får være opp til hver enkelt å bestemme...så er det ikke helt greit for det. Da "rikingene" gjør det vanskelig for de som ikke har mulighet. Så når bursdagen er innen skole, bør det kunne holdes på et normalt nivå. Så får de ha dyre selskap med sine venner og familie.
Jeg vet rett og slett ikke, det er veldig sårt for de som ønsker seg en dur bursdag , men som ikke har sjans i havet til å få det til.
En trøst er jo at det er sant at det enkle er ofte det beste
Her så ber de alle jentene og guttene alle guttene. Servere mat og kaker, godteri og finner på leiker. Totalt havner bursdagene her på ca 600 kr for 12-14 barn. Kjøper billig brus, billig popcorn , lager sjokoladekake og muffins, pølser eller lager pizza, godteriposer. Det hadde blitt dyrt om vi skulle leie eventurfabrikken med så mange barn .
Selv om vi har hatt god inntekt , så har jeg ikke hvert villig til å bruke så mye penger på bursdag. Da finner vi heller på noe annet senere eller kjøper noe vi trenger eller ønsker oss. Men jeg føler veldig med de som dropper barneselskap pgr inntekt . for det er flere barn som ikke feirer bursdag av økonomiske grunner. Hadde vi alle gått sammen om å gjøre noe fint sammen
Har sagt nei mange ganger om ønske om bursdag selskap i disco avdelingen, men jammen har de hvert fornøyd med hjemme bursdag også .