Babybabywish
Elsker forumet
jeg har innsett torsdagen eller fredagen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jajeg har innsett torsdagen eller fredagen![]()
når ska du ta ut forresten ?jeg har innsett torsdagen eller fredagen![]()
Jaeg har på mandag! Veldig spent på kor mange av dei 7 egga som har utvikla seg i riktig retning! Og iom at me e med i eit prosjekt så blir det litt anna oppfølging. Time kl 13 på mandag.
Ikke i 38, men uka etter![]()
Går fort disse dagene her merker jeg, men da baker jeg, er ute, kvalitetstid med min datter på 14 år, gubbeluren må også fåså tiden går der man sikkert hadde grublet veldig i stillestans
![]()

Tida går ganske sakte her, ufør og ingen barn eller noe, så da går tida ganske så sakte...
Men koser katter, maler ett soverom (som kanskje skal bli barnerom) Så prøver å bruke tida på ting.
Jeg skal ha innsett på torsdag 20. (så lenge lille isklumpen vil tine opp)
JaKult, kanskje vi får samme dag da![]()
Vi får håpe ting går på skinner og etter planen for oss begge 
JaVi får håpe ting går på skinner og etter planen for oss begge
![]()
Yep, krysser alt som er å krysseskal du sette inn en eller blir det fler?
![]()
Har to på frys men tror de bare tiner opp ett (men har to på frys). Er på Riksen, og der setter de vel bare 2 i unntakstilfeller. (hvertfall det som det står på sidene deres) Så har egentlig ikke turt å spørre om å få sette inn flere.
Aaah, ja egentlig er det ikke helt vanlig noen plass. Jeg får inn 2 pga at det bare ble ett innsett på førsøk nr 1.. så for å kanskje øke sjangsene, så blir det 2 denne gangendem var iallefall ikke tungbedt
![]()