Noen her som har innsett i uke 38?

Ikke i 38, men uka etter :angelic:

:smiley-angelic003
Ja :D eg har på mandag! Veldig spent på kor mange av dei 7 egga som har utvikla seg i riktig retning! Og iom at me e med i eit prosjekt så blir det litt anna oppfølging. Time kl 13 på mandag.

Spent på hvor mange egg i det hele tatt her :p forrige visnet alle, ett innsett.. så sa til dem iom at det skjedde, så skulle vi ha innsett av to stk. Å det var greit med en gang :p

Lykke til ❤️

Går fort disse dagene her merker jeg, men da baker jeg, er ute, kvalitetstid med min datter på 14 år, gubbeluren må også få :p så tiden går der man sikkert hadde grublet veldig i stillestans :)

Tida går ganske sakte her, ufør og ingen barn eller noe, så da går tida ganske så sakte... :arghh:
Men koser katter, maler ett soverom (som kanskje skal bli barnerom) Så prøver å bruke tida på ting.

Tida går ganske sakte her, ufør og ingen barn eller noe, så da går tida ganske så sakte... :arghh:
Men koser katter, maler ett soverom (som kanskje skal bli barnerom) Så prøver å bruke tida på ting.

Ja, det er viktig at man gjør noe som får hodet til å koble av litt mellom all babygreia.. så slappe av når man er sliten. Alt jeg gjør, gjør jeg i litt «slow motion» sånn at tiden går :p ikke så kvalm idag siden jeg ikke har kjørt idag noenplass, å det er deilig! :) en 14 åring er stort sett utav huset eller på rommet med vennegjeng :p så her må jeg være oppfinsom selv :p

Yep, krysser alt som er å krysse :) skal du sette inn en eller blir det fler? :)

Har to på frys men tror de bare tiner opp ett (men har to på frys). Er på Riksen, og der setter de vel bare 2 i unntakstilfeller. (hvertfall det som det står på sidene deres) Så har egentlig ikke turt å spørre om å få sette inn flere.

Har to på frys men tror de bare tiner opp ett (men har to på frys). Er på Riksen, og der setter de vel bare 2 i unntakstilfeller. (hvertfall det som det står på sidene deres) Så har egentlig ikke turt å spørre om å få sette inn flere.

Aaah, ja egentlig er det ikke helt vanlig noen plass. Jeg får inn 2 pga at det bare ble ett innsett på førsøk nr 1.. så for å kanskje øke sjangsene, så blir det 2 denne gangen :) dem var iallefall ikke tungbedt :p

Aaah, ja egentlig er det ikke helt vanlig noen plass. Jeg får inn 2 pga at det bare ble ett innsett på førsøk nr 1.. så for å kanskje øke sjangsene, så blir det 2 denne gangen :) dem var iallefall ikke tungbedt :p

Åh, så bra du fikk lov til det. Skulle gjerne satt inn 2 selv, antar det øker sjansene for at et av de fester seg.

Hvilket sykehus/klinikk er du på?

Back
Topp