⭐️ IKM UKE 37 ⭐️

Vis vedlegget 274550 Se der ja! Tusen takk for tips ☺️
Syns denne er litt for rosa og vises for godt til å være skygge? Eller hva tenker dere?
Jeg er ca 14dpo i dag, så jeg hadde forventet sterkere strek, men sammtidig så har jeg jo ingeting å sammenligne med ‍♀️
Den er positiv ja, klart rosa strek :) at den ikke er så sterk gjør ikke så mye, det kan være at du ikke produserte hcg raskt. Men den er sterkere enn min test :)
 
Da har testene økt <3 blir spennende å måle hcg imorgen og på mandag :eek:
 

Vedlegg

  • IMG_20180912_075437.jpg
    IMG_20180912_075437.jpg
    943,4 KB · Visninger: 67
IKM var i går.. tempen min har sunket to dager på rad, så tr kommer nok når som helst.. har hatt murringer siden i går kveld, men ingenting enda. Kjedelig å vente, for skal ta hormonprøver dag 3 i ny periode.
 
Dagens
IMG_0514.JPG
å jeg blør. Kroppen min greier ikke holde på graviditetene lengre. Kommet ut av telling på antall kjemiske siste året. Fy f å lei jeg er
 
Jeg kan settes på mensen :( Snart 6 mnd siden SA'en og kjenner jeg blir mer og mer deppa når mensen kommer :sad010
 
Jeg blør enda men ikke mye, ingen smerter eller noe. Merkeligste tr jeg har hatt. Ikke tatt noe ny test, siden jeg umulig kan være gravid med disse blødningene. Men hvorfor tr ikke merkes denne gang har jeg null forklaring på
 
Da kom mensen her også
 
Sjekk forskjellen! One step sin stav test, og en billig strimmel fra eBay. Tatt på samme urin.
 

Vedlegg

  • 20180912_135946.jpg
    20180912_135946.jpg
    982,6 KB · Visninger: 85
Back
Topp