LittleMouse
Forelsket i forumet
Da har jeg vært en tur på riksen, legen konkluderte med at jeg har moderat OHSS. Var et par forstørrede eggposer på 7-8 cm og litt væske. Vil følge meg opp litt nøye videre så skal inn igjen på fredag. Slipper heldigvis Fragmin siden jeg er i form til å holde meg litt i aktivitet. Jeg fortalte om tankene rundt at overstimulering kunne være et tegn på stigende hcg, og at bedring da kanskje kunne bety at jeg ikke var gravid likevel, men da sa han at for det første så er det alt for tidlig til at det ville slått ut på den måten, og for det andre blir man ikke egentlig noe verre om man blir gravid når man er overstimulert, men graviditeten gjør at tilstanden varer lenger. Hvor dårlig man blir avhenger av graden på overstimuleringen sa han, som de vurderer som enten lett, moderat eller alvorlig.
Godt å få det sjekket opp og kunne få litt svar på alle tanker og bekymringer som surrer rundt oppi hodet. Nå tar jeg det med ro og nyter at jeg har klart å gå tur med hunden i nesten normalt tempo idag.
Godt å få det sjekket opp og kunne få litt svar på alle tanker og bekymringer som surrer rundt oppi hodet. Nå tar jeg det med ro og nyter at jeg har klart å gå tur med hunden i nesten normalt tempo idag.

Da får vi håpe du får mange på frys.Dår du innsett?