Skravletråd for lag Bellona

Gått litt mye ned denne gangen og til tross for at jeg har spist mer karbohydrater enn sist uke. Skal jo ikke gå ned for mye når jeg ammer... Men har vært alene med snupp og vanskelig å huske å spise eller i det hele tatt få tid til å spise eller spise opp!

Var det sånn at du Sylvanas kunne tenke deg å ta over som lagleder fra neste uke? Nå er det min tur til å flytte og får det litt travelt!

Var det sånn at du Sylvanas kunne tenke deg å ta over som lagleder fra neste uke? Nå er det min tur til å flytte og får det litt travelt!

Jeg kan gjøre det om du ikke føler at du får det til ja. Jeg liker å være lagleder :D Flytting er utrolig slitsomt! Masse lykke til :)

Jeg kan gjøre det om du ikke føler at du får det til ja. Jeg liker å være lagleder :D Flytting er utrolig slitsomt! Masse lykke til :)

Supert! Tusen takk :) jeg gir beskjed om byttet når jeg melder inn resultatet senere!

Gikk på vekta etter trening nå og ser at den er pittelitt bedre enn i morges. Skal jeg oppdatere da eller er det morgenvekten som fortsatt er gjeldene?

Den er god! Takk for svar :)
Ble litt usikker og håpte at det kanskje kunne dras litt til i riktig retning :)

Sant det ja. Det står ikke at det ikke er lov, men det står hva vi skal gjøre. Jeg vil derfor tro at det dermed ikke er etter reglene å endre resultater utover dagen.

Gadd egentlig ikke gå tur i dag, men ble dratt med på trilletur som endte i ei mil:D men nå blir det slækk resten av dagen og taco med god samvittighet!

Gadd egentlig ikke gå tur i dag, men ble dratt med på trilletur som endte i ei mil:D men nå blir det slækk resten av dagen og taco med god samvittighet!

Høres ut som her. Skulle ligge på sofaen mens vesla sov, men... hun ville ikke sove. Så da ble det halvannen times bæretur i skogen. God og svett da jeg kom hjem.
Vi er flinke om jeg får si det selv :smug:
Tacoen skal absolutt nytes med god samvittighet :D

God fredag Lene!

Høres ut som her. Skulle ligge på sofaen mens vesla sov, men... hun ville ikke sove. Så da ble det halvannen times bæretur i skogen. God og svett da jeg kom hjem.
Vi er flinke om jeg får si det selv :smug:
Tacoen skal absolutt nytes med god samvittighet :D

God fredag Lene!

Så deilig!:D

God fredag til deg og!

Arbeidsuka her har vært hard altså [emoji85] men holdt meg snopefri og fått gått tur hver ettermiddag. Spiser sunt som vanlig. Har gått å drømt om brownies hele uka så det baka jeg og mini til pappaen kom hjem i dag [emoji85] liten nedgang ift hvordan sist krig utarta seg, men så har jeg jo helt annet utgangspunkt nå. 20 kg lettere startvekt denne gangen, så har ikke like mye å ta av [emoji85] og med mine 174 cm over bakken kan jeg ikke gå ned til mye under 70 kg uten å se sykelig tynn ut med min kroppsbygning. Prøvd det før [emoji85]

Arbeidsuka her har vært hard altså [emoji85] men holdt meg snopefri og fått gått tur hver ettermiddag. Spiser sunt som vanlig. Har gått å drømt om brownies hele uka så det baka jeg og mini til pappaen kom hjem i dag [emoji85] liten nedgang ift hvordan sist krig utarta seg, men så har jeg jo helt annet utgangspunkt nå. 20 kg lettere startvekt denne gangen, så har ikke like mye å ta av [emoji85] og med mine 174 cm over bakken kan jeg ikke gå ned til mye under 70 kg uten å se sykelig tynn ut med min kroppsbygning. Prøvd det før [emoji85]

Vel fortjent med litt brownies i dag, super innsats!
God fredag i heimen :D

Vel fortjent med litt brownies i dag, super innsats!
God fredag i heimen :D
Takk [emoji4] her nytes fredagen til det fulle [emoji106]
705d11b4e302688c0eebf93f0f99b118.jpg

Back
Topp