Hei

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg har vært inne og lest her en stund, men ikke introdusert meg. Vi hadde termin med tvillinger nå i sommer, men mistet dessverre tvilling 2 dagen før fødsel. Har ennå ikke fått noe svar på hva som skjedde, og vet at det er stor sjanse for at vi ikke får det. Men blir godt å få et endelig svar på om vi får vite noe eller ikke. Uansett, tenker jeg etterhvert skriver mer inne på skjult. Tenkte bare å si hei, og ikke bare snike meg rundt her inne.
 
Jeg har vært inne og lest her en stund, men ikke introdusert meg. Vi hadde termin med tvillinger nå i sommer, men mistet dessverre tvilling 2 dagen før fødsel. Har ennå ikke fått noe svar på hva som skjedde, og vet at det er stor sjanse for at vi ikke får det. Men blir godt å få et endelig svar på om vi får vite noe eller ikke. Uansett, tenker jeg etterhvert skriver mer inne på skjult. Tenkte bare å si hei, og ikke bare snike meg rundt her inne.

Kom over innlegget ditt da jeg trykket på "Nye innlegg" og vil bare si at det var så trist å lese dette. Klem til dere.
 
Stor klem. Velkommen hit hvor vi helst ikke skulle hatt nye medlemmer. Håper du finner god støtte her.
 
Klem til deg ❤ kan ikke forestille meg hvor vanskelig og komplisert det må være å miste en av to. Men det finnes mye god støtte her
 
Stor klem. Velkommen hit hvor vi helst ikke skulle hatt nye medlemmer. Håper du finner god støtte her.

Sender en stor klem! [emoji173]️

Klem til deg [emoji173] kan ikke forestille meg hvor vanskelig og komplisert det må være å miste en av to. Men det finnes mye god støtte her

Vondt å ha deg med her :(

Tusen takk dere [emoji173]️ det er vondt å være her, samtidig som jeg er veldig glad for at det finnes et forum som dette [emoji173]️
 
En uendelig stor klem til deg.
Har du hatt noe kontakt med LUB?
De var en enorm ressurs for meg når jeg stod midt i mitt verste mareritt.

Det er så utrolig urettferdig at vi har mistet barna våres -
ja, det finnes rett og slett ingen ord :(

Velkommen inn på skjult når du er klar for det.
 
En uendelig stor klem til deg.
Har du hatt noe kontakt med LUB?
De var en enorm ressurs for meg når jeg stod midt i mitt verste mareritt.

Det er så utrolig urettferdig at vi har mistet barna våres -
ja, det finnes rett og slett ingen ord :(

Velkommen inn på skjult når du er klar for det.
Takk! <3
Har kontakt med en veldig hyggelig dame i LUB ja, og de virker som en veldig god ressurs :)
Kommer inn på skjult når jeg har mange nok innlegg :)
 
Kom over denne i natt når jeg surfet nye innlegg og.vil bare gi deg en klem. Hører ikke til her men føler jo jeg "kjenner" deg litt andre steder og bare... Åhhh... Klem.
 
Kom over denne i natt når jeg surfet nye innlegg og.vil bare gi deg en klem. Hører ikke til her men føler jo jeg "kjenner" deg litt andre steder og bare... Åhhh... Klem.
Tusen takk, Sara! Det varmer <3
 
Takk! <3
Har kontakt med en veldig hyggelig dame i LUB ja, og de virker som en veldig god ressurs :)
Kommer inn på skjult når jeg har mange nok innlegg :)

Tror ikke det er innleggskrav for mistet sitt skjult forum ❤️Edit: tok feil, det er visst 10 innlegg.
Leit å høre om babyen dere mista :(
Har selv også hatt mye støtte i LUB bla gjennom sorggruppe og likemannsstøtte.
 
Tror ikke det er innleggskrav for mistet sitt skjult forum [emoji173]️Edit: tok feil, det er visst 10 innlegg.
Leit å høre om babyen dere mista :(
Har selv også hatt mye støtte i LUB bla gjennom sorggruppe og likemannsstøtte.

Fant ut av det, og kom meg inn [emoji173]️
 
Jeg har vært inne og lest her en stund, men ikke introdusert meg. Vi hadde termin med tvillinger nå i sommer, men mistet dessverre tvilling 2 dagen før fødsel. Har ennå ikke fått noe svar på hva som skjedde, og vet at det er stor sjanse for at vi ikke får det. Men blir godt å få et endelig svar på om vi får vite noe eller ikke. Uansett, tenker jeg etterhvert skriver mer inne på skjult. Tenkte bare å si hei, og ikke bare snike meg rundt her inne.
Så trist å høre at dere mistet den ene av tvillingene. Samtidig vil jeg gratulere dere med en baby! Jeg har vært gjennom det samme som deg. Vi mistet en tvilling før fødsel for to år siden. Samtidig som vi skulle bearbeide sorgen, fikk vi en flott gutt å ta vare på. Om du ønsker å snakke, må du gjerne ta kontakt på pm.
 
Sender en stor klem [emoji173]️
 
Back
Topp