Hei

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Lilleulven, 3 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilleulven Forumet er livet Himmelbarn VIP ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Jeg har vært inne og lest her en stund, men ikke introdusert meg. Vi hadde termin med tvillinger nå i sommer, men mistet dessverre tvilling 2 dagen før fødsel. Har ennå ikke fått noe svar på hva som skjedde, og vet at det er stor sjanse for at vi ikke får det. Men blir godt å få et endelig svar på om vi får vite noe eller ikke. Uansett, tenker jeg etterhvert skriver mer inne på skjult. Tenkte bare å si hei, og ikke bare snike meg rundt her inne.

• Hjertelig Hjertelig x 4
  2. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn Febbisbebbis'18

Kom over innlegget ditt da jeg trykket på "Nye innlegg" og vil bare si at det var så trist å lese dette. Klem til dere.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Lilleulven Forumet er livet Himmelbarn VIP ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Takk for det ❤️

4. Vbt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Stor klem. Velkommen hit hvor vi helst ikke skulle hatt nye medlemmer. Håper du finner god støtte her.

5. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018 Julibaluba 2017

Sender en stor klem! ❤️

6. Igloo Elsker forumet Himmelbarn ❤ Aprilbarna19 ❤

Klem til deg ❤ kan ikke forestille meg hvor vanskelig og komplisert det må være å miste en av to. Men det finnes mye god støtte her

7. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Vondt å ha deg med her :(

8. Lilleulven Forumet er livet Himmelbarn VIP ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Tusen takk dere [emoji173]️ det er vondt å være her, samtidig som jeg er veldig glad for at det finnes et forum som dette [emoji173]️

9. Turkistliv Gift med forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

En uendelig stor klem til deg.
    Har du hatt noe kontakt med LUB?
    De var en enorm ressurs for meg når jeg stod midt i mitt verste mareritt.

Det er så utrolig urettferdig at vi har mistet barna våres -
    ja, det finnes rett og slett ingen ord :(

Velkommen inn på skjult når du er klar for det.

10. Melia Betatt av forumet VIP

Sender deg en stor klem ♥

11. Lilleulven Forumet er livet Himmelbarn VIP ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Takk! <3
    Har kontakt med en veldig hyggelig dame i LUB ja, og de virker som en veldig god ressurs :)
    Kommer inn på skjult når jeg har mange nok innlegg :)

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Kom over denne i natt når jeg surfet nye innlegg og.vil bare gi deg en klem. Hører ikke til her men føler jo jeg "kjenner" deg litt andre steder og bare... Åhhh... Klem.

13. Lilleulven Forumet er livet Himmelbarn VIP ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Tusen takk, Sara! Det varmer <3

14. Veivalsa Gift med forumet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Tror ikke det er innleggskrav for mistet sitt skjult forum ❤️Edit: tok feil, det er visst 10 innlegg.
    Leit å høre om babyen dere mista :(
    Har selv også hatt mye støtte i LUB bla gjennom sorggruppe og likemannsstøtte.

15. Lilleulven Forumet er livet Himmelbarn VIP ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2016

Fant ut av det, og kom meg inn [emoji173]️

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. du ska få en dag i mårå Andre møte med forumet

Så trist å høre at dere mistet den ene av tvillingene. Samtidig vil jeg gratulere dere med en baby! Jeg har vært gjennom det samme som deg. Vi mistet en tvilling før fødsel for to år siden. Samtidig som vi skulle bearbeide sorgen, fikk vi en flott gutt å ta vare på. Om du ønsker å snakke, må du gjerne ta kontakt på pm.

17. Moderator Eve Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

❤️

18. reyni Flørter med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Sender en stor klem [emoji173]️

19. Moderator Marte Glad i forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

:Heartred:Heartred Stor klem :Heartred:Heartred

Del denne siden