Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alva bleie fra wish her. Funker supert for snuppa. Badebleiene er også gode.
Alvableier er jo billige KinableierMen er det faktisk alvababy eller er det kopier?
Alvableier er jo billige Kinableier
Trolig.Ja, men om jeg bestiller de på wish, er det da samme bleiene som om jeg bestiller på alvababy?
Trolig.
Er det stor forskjell i pris om du bestiller direkte fra Alvababy eller fra Wish, da? For de er jo ganske billige i utgangspunktet. Jeg har bestilt fra Alvababy flere ganger, og selv om de oppgir leveringstid på 4-6 uker, så går det som regel vesentlig raskere enn det. Wish har jeg ingen erfaring med.Så, ikke noen i Kina som syr like bleier liksom? Altså kopier? Vi er litt frem og tilbake om hvordan bleier vi skal bestille...
Er det stor forskjell i pris om du bestiller direkte fra Alvababy eller fra Wish, da? For de er jo ganske billige i utgangspunktet. Jeg har bestilt fra Alvababy flere ganger, og selv om de oppgir leveringstid på 4-6 uker, så går det som regel vesentlig raskere enn det. Wish har jeg ingen erfaring med.
Ingen toll, og så lenge man passer på å holde seg under 350 kr (inkludert frakt!) så er det ingen moms/fortollingsgebyr heller.Ja, litt, men ikke veldig. Hvordan gjør du med toll da? Har du fått toll på dem?
Ingen toll, og så lenge man passer på å holde seg under 350 kr (inkludert frakt!) så er det ingen moms/fortollingsgebyr heller.
Nei, men sånn er det jo om man bestiller fra utlandet. Det er selvfølgelig ingen ting i veien for å bestille for et større beløp heller, men da må du betale 25 % moms, pluss fortollingsgebyret til Posten, som jeg i farten ikke husker hva er ... 150-ish?Men da får man jo ikke så fryktelig mange bleier da, når man må ha ca alle. [emoji85]
Men da får man jo ikke så fryktelig mange bleier da, når man må ha ca alle. [emoji85]