Tøybleier

Så, ikke noen i Kina som syr like bleier liksom? Altså kopier? Vi er litt frem og tilbake om hvordan bleier vi skal bestille...
Er det stor forskjell i pris om du bestiller direkte fra Alvababy eller fra Wish, da? For de er jo ganske billige i utgangspunktet. Jeg har bestilt fra Alvababy flere ganger, og selv om de oppgir leveringstid på 4-6 uker, så går det som regel vesentlig raskere enn det. Wish har jeg ingen erfaring med.

Er det stor forskjell i pris om du bestiller direkte fra Alvababy eller fra Wish, da? For de er jo ganske billige i utgangspunktet. Jeg har bestilt fra Alvababy flere ganger, og selv om de oppgir leveringstid på 4-6 uker, så går det som regel vesentlig raskere enn det. Wish har jeg ingen erfaring med.

Ja, litt, men ikke veldig. Hvordan gjør du med toll da? Har du fått toll på dem?

Men da får man jo ikke så fryktelig mange bleier da, når man må ha ca alle. [emoji85]
Nei, men sånn er det jo om man bestiller fra utlandet. Det er selvfølgelig ingen ting i veien for å bestille for et større beløp heller, men da må du betale 25 % moms, pluss fortollingsgebyret til Posten, som jeg i farten ikke husker hva er ... 150-ish?
Uansett kan det være lurt å bare bestille noen få den første gangen, for å se om de passer barnet, og om dere er fornøyd med dem.

Men da får man jo ikke så fryktelig mange bleier da, når man må ha ca alle. [emoji85]

Mange norske nettsider som fører billige tøybleier også. Er jo litt spørs hva slags type tøybleier du ønsker (aio, ai2, lommebleier osv) ;)

Jeg har ikke begynt selv da babyen fortsatt er en mageboer... Men har lest meg masse opp. Er feks et merke som heter "Buttons" som skal være ganske bra. De er ganske lik merket "Smart buttoms", men koster bare halvparten.

Du får begge disse bleiene på norske nettbutikker ;)

Back
Topp