❤️ Eggløsningstestene våre August 2018 ❤️

Her er mine tester i dag tidlig. Tror de fremdeles er positiv men kanskje litt svakere fra i går kveld :)
IMG_20180829_1.png
 
Da jeg var tom for strimmeltestene, kjøpte jeg cb i dag. Denne er tatt nå på morgenurin. Så nå har jeg EL i dag eller innen 36 timer fram i tid?? Kan jeg ta en ny slik test i morgen for å se om den er negativ igjen? (Står at jeg ikke skal teste mer denne syklusen etter Max tegnet)
94A5B788-B6DC-479C-AD16-5456B6A0F6E8.jpeg
 
Hei :)
Er ny her inne men har fulgt med å lest endel :p

Er i pp5 nå, å håper det klaffer❤️
Har ikke brukt eggløsningstester så mye men denne mnd tenkte jeg å følge litt bedre med :)

Blir litt høvtullat av å skal analysere disse testene

Hva syns dere? Positiv cd13 eller cd14?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    967,6 KB · Visninger: 59
Image1535561583.308017.jpg


I følge kalender skulle jeg hatt EL 20. August! Testet etter EL 18,19,20,21 og 22 med negative tester. Så negativ på den nederste testen på bildet. Tenkte at jeg ikke fikk EL denne måneden, hatt litt kluss med syklus etter uttak av spiral. Fikk murringer 23 og 24 august, men trodde det var mensen som kom. Tok derfor ingen EL-tester disse dagene. Tok en derimot på lørdag 25 august da jeg hadde skikkelig vondt i venstre eggstokk, fikk da øverste test på bildet tatt på kvelden. Resten av testene er dagene etter lørdag. På lørdag hadde jeg MYE EL-slim på papiret etter dobesøk, men kun EN gang. Utifra testene ser det ut som at jeg har hatt EL ikkesant? Irriterende at jeg ikke testet 23 og 24 [emoji849] eller morgen 25. Vet liksom ikke hvilken dag jeg skal regne som EL og evt hvor mange DPO jeg er [emoji85]
 
Hei :)
Er ny her inne men har fulgt med å lest endel :p

Er i pp5 nå, å håper det klaffer❤️
Har ikke brukt eggløsningstester så mye men denne mnd tenkte jeg å følge litt bedre med :)

Blir litt høvtullat av å skal analysere disse testene

Hva syns dere? Positiv cd13 eller cd14?
Litt vanskelig å si, men den siste testen på cd14 er sterkest, tilnærmet positiv.
 
Vis vedlegget 272755

I følge kalender skulle jeg hatt EL 20. August! Testet etter EL 18,19,20,21 og 22 med negative tester. Så negativ på den nederste testen på bildet. Tenkte at jeg ikke fikk EL denne måneden, hatt litt kluss med syklus etter uttak av spiral. Fikk murringer 23 og 24 august, men trodde det var mensen som kom. Tok derfor ingen EL-tester disse dagene. Tok en derimot på lørdag 25 august da jeg hadde skikkelig vondt i venstre eggstokk, fikk da øverste test på bildet tatt på kvelden. Resten av testene er dagene etter lørdag. På lørdag hadde jeg MYE EL-slim på papiret etter dobesøk, men kun EN gang. Utifra testene ser det ut som at jeg har hatt EL ikkesant? Irriterende at jeg ikke testet 23 og 24 [emoji849] eller morgen 25. Vet liksom ikke hvilken dag jeg skal regne som EL og evt hvor mange DPO jeg er [emoji85]
Ser ut som du har hatt EL da ja siden de bare blir svakere. Ville kanskje ha regnet EL på lørdag eller søndag og at du er 3 eller 4 dpo.
 
IMG_20180830_054744.jpg

Tatt nå på morningen..

SPhotoEditor-20180830_062954.jpg

Øverste fra tirsdag og under fra idag... Den var jo 99% ifra å bre positiv på tirsdag og så er den så svak nå.... Skikkelig kjipt ass.. Har bare en strimmel test igjen :(
 
Denne må være så positiv som det går? Ikke logisk el kommer nå. Appen sier om 5 dager, men ut fra denne vil jeg tro den kommer snart?
IMG_5048.JPG
 
Vis vedlegget 272803
Tatt nå på morningen..

Vis vedlegget 272804
Øverste fra tirsdag og under fra idag... Den var jo 99% ifra å bre positiv på tirsdag og så er den så svak nå.... Skikkelig kjipt ass.. Har bare en strimmel test igjen :(

Hvor ofte testet du på tirsdag da? Den sterkeste var fra kvelden, sant? Virker det ikke logisk at du gikk glipp av toppen og at EL var senere den kvelden eller ila natten? Det ville jeg tenkt [emoji848] Rett etter EL synker jo nivået av LH. For noen synker det raskt ‍♀️
 
Kan jeg regne med el i løpet av dagen eller imorgen? Har ikke lagt inn aksjer i går [emoji849][emoji30]
I morgen tenker jeg, men det spørs når du får negativ test.
 
Hmm.. kan se ut som LH toppen var i natt eller noe?
PP8CD21K.jpg

Denne er tatt i går kveld.. Usikker på om jeg syntes den er negativ eller positiv...
PP8CD22.jpg

Dagens tester.. Noe svakere kanskje? i alle fall er monitortesten mye svakere enn hva den har vært og det kjennes ut som EL er her i dag..
 
Back
Topp