lusemus 71
Forumet er livet
Kult å sjåDen store eldagen[emoji1]
Liker at hvilepulsen er på plass[emoji4] Vis vedlegget 272224
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult å sjåDen store eldagen[emoji1]
Liker at hvilepulsen er på plass[emoji4] Vis vedlegget 272224
Ja , ser ut som om hvilepulsen ligger forran tempen.Kult å sjå![]()
Ser ut som om el var i går ja[emoji23] Vis vedlegget 272297
Klarer ikkje og finne puls styret på FFen. Jeg har gratis versjonen har det noe og si ?Ja , ser ut som om hvilepulsen ligger forran tempen.
Det er mulig, jeg betalte for et nytt år i sommer i pessimistens ånd[emoji23] [emoji85]Klarer ikkje og finne puls styret på FFen. Jeg har gratis versjonen har det noe og si ?
Er det noen som har Gratis versjonen og fått inn hvile pulsen som gul linje ?
Er det noen som har Gratis versjonen og fått inn hvile pulsen som gul linje ?
Også etter en måned når gratis prøvetid er over?Ja jeg fikk det til i gratisversjonen![]()
Kva gale har jeg gjort. Får grønn på teksten men ikkje kurve?Ja jeg fikk det til i gratisversjonen![]()
Det vet jeg ikke, har ikke hatt den en måned ennå..Også etter en måned når gratis prøvetid er over?

Har du både lagt til i Specifics og Chart Duo?Kva gale har jeg gjort. Får grønn på teksten men ikkje kurve?
Skal skjekke.Det vet jeg ikke, har ikke hatt den en måned ennå..
Har du både lagt til i Specifics og Chart Duo?
Chart duo er en del av Premium VIP package. :-(Det vet jeg ikke, har ikke hatt den en måned ennå..
Har du både lagt til i Specifics og Chart Duo?
Hva mer får man tilgang til på VIP? Liker grafer, så ble litt fristetDet er mulig, jeg betalte for et nytt år i sommer i pessimistens ånd[emoji23] [emoji85]