❤️ August 2018 ❤️

Gratulerer til alle gravide og rugere, lykke til alle dere andre [emoji173]️ håper dere lykkes. Med skuffelsen litt på avstand så klamrer jeg meg til håpet om at stimuleringen har gjort sitt og at selv om vi avbrøt vil vi lykkes hjemme [emoji173]️ trenger jo bare ett gullegg for å lykkes..
Ha en flott dag alle dere flotte damer [emoji173]️

Positiv test i dag også, så inntil videre kan jeg vel flyttes til gravid. Klarer ikke helt å tro at det skal gå veien men det er vel fordi jeg brukte mandag og tirsdag til å sørge meg ferdig pga "mensen" (som kanskje var en sterk festeblødning ). Så nå er jeg bare litt "huh" o_O

Testet noe mer? :)

Ja, men blir ikke helt klok på de testene. Jeg brukere babyplan sine tester og får skyggestrek på alle nå. Virker ikke som det er noe farge i strekene[emoji849] Og de blir heller ikke sterkere..

Erfaring med at alle testene kan vise skyggestrek uten at det skulle være noe mer?

Da er jeg tilbake som ruger.. hadde innsett av 2 stk 3dagers egg i dag, testdato 6.sept... er sååå lenge å vente... er livredd for å gjøre noe "galt" , får helt noia hvis jeg må hoste eller nyse.. føler jeg presser ut frøet da flere som tenker sånn? Noen her som tar babyklister? Eller slimløsende hostesaft?
Jeg tar babyklister :) Brukte det sist, og vi fikk en liten eskimoprinsesse, så jeg har troen på klisteret :)

Gratulerer til alle gravide og rugere, lykke til alle dere andre [emoji173]️ håper dere lykkes. Med skuffelsen litt på avstand så klamrer jeg meg til håpet om at stimuleringen har gjort sitt og at selv om vi avbrøt vil vi lykkes hjemme [emoji173]️ trenger jo bare ett gullegg for å lykkes..
Ha en flott dag alle dere flotte damer [emoji173]️

Krysser fingrene for deg! :Heartred

Positiv test i dag også, så inntil videre kan jeg vel flyttes til gravid. Klarer ikke helt å tro at det skal gå veien men det er vel fordi jeg brukte mandag og tirsdag til å sørge meg ferdig pga "mensen" (som kanskje var en sterk festeblødning ). Så nå er jeg bare litt "huh" o_O

Så gøy! :D Bilde?

Og gratulerer igjen! :D

Takk. ❤️ Du er så rasjonell og oppmuntrende å ha her inne! ❤️

... Du har ikke delt dine tester i denne tråden ennå?

Takk! :Heartred

Næh, ville ha litt sterkere først, skal dele nå. ;)

Jeg fikk positiv test i går, og fortsatt i dag. :) Nå må jeg bare få fin stigning så skal jeg juble. Vær så snill å bli med til termin lille spire (spirer?). :Heartred

IMG_4784.JPG

Lil-17 - Lykke til med innsett i dag! :)

Å, håper du har rett[emoji28]

Det er ingen tvil her. Du er gravid. :)

Om de blir negative senere så har du hatt en abort, for akkurat nå er du gravid. Og miste skal du ikke. :Heartred

Det er ingen tvil her. Du er gravid. :)

Om de blir negative senere så har du hatt en abort, for akkurat nå er du gravid. Og miste skal du ikke. :Heartred

Tusen takk, tørr liksom ikke å håpe..

Gratulerer til deg også[emoji16] Håper vi kan gå sammen i mål[emoji175]

Tusen takk, tørr liksom ikke å håpe..

Gratulerer til deg også[emoji16] Håper vi kan gå sammen i mål[emoji175]

Det håper jeg og! :Heartred

Vi har samme termindato. :D

Og med de sterke testene dine allerede nå så er det kanskje to hos deg. ;) (Eller har du tatt Ovitrelle støtte?)

Back
Topp