❤️ August 2018 ❤️

Samme her! Blir spennende på fredag [emoji4] Hvordan såg det ut hos deg på kontroll? Jeg hadde en veldig bra side med 13 egg på den ene siden hvor flere var ganske store, og ca 6 mindre egg på den andre siden. Men de var positive og trodde ikke det skulle bli overstimulering. Sist hadde jeg «12 egg» men fikk ut 5 [emoji4]

Spennende:)
Han sa ikke kor mange det var, men det var en del hørte jeg:)

Etter innsett mener du? Aldri brukt og virker som det ikke gjøres så ofte i Norge, men lest særlig en stor internasjonal studie der det hadde kjempegod innvirkning på graviditetsraten. Så har tenkt mye på hvorfor det virker så lite utbredt her :) Jeg ville takket gledelig ja med andre ord!

Jeg har fått det. Lurer bare på hva jeg kan forvente å se på en GT hvis jeg tar den imorgen. Tok 5klikk ovitrelle på mandag, det var siste dose. Tatt 5 hver tredde dag siden innsett. Hvis jeg tar en digital, hva vil det stå på den om jeg er gravid, 2-4 uker? Og om jeg ikke er gravid, 1-2? Har ikke kjøpt enda, vil egentlig ikke kaste bort penger når jeg likevel skal ta blodprøve på fredag og mandag....

Haha. :D Jeg er ikke helt klar ennå. Må se an streken i morgen tidlig.

Streken fra testen er nesten borte nå som den har tørket. Er det vanlig?

Men den var der ved 5 minutter? Så det var ikke bare "gjennomskyllingen" etter 1-2 minutter?

Ja den var der lenge. Streken er ikke helt borte, men er en tyyynn, svak stripe.

Jaja. Tar en test i morgen tidlig, og spanderer på meg en digital i helga om den ser grei ut.

Da er den positiv! :D Spiller ingen rolle at den blir tynn og svak. Dette skal gå bra!!!

Jeg har fått det. Lurer bare på hva jeg kan forvente å se på en GT hvis jeg tar den imorgen. Tok 5klikk ovitrelle på mandag, det var siste dose. Tatt 5 hver tredde dag siden innsett. Hvis jeg tar en digital, hva vil det stå på den om jeg er gravid, 2-4 uker? Og om jeg ikke er gravid, 1-2? Har ikke kjøpt enda, vil egentlig ikke kaste bort penger når jeg likevel skal ta blodprøve på fredag og mandag....

Det er vel så individuelt hvor lenge den vil sitte i at jeg vet ikke hva du kan forvente.. tror ikke jeg ville stolt på å tolke en digital i denne sammenhengen, heller prøvd en med streker og se om den blir sterkere fra torsdag til fredag fks! Eller holde ut til blodprøven da, hvis du klarer;)

Da er jeg tilbake som ruger.. hadde innsett av 2 stk 3dagers egg i dag, testdato 6.sept... er sååå lenge å vente... er livredd for å gjøre noe "galt" , får helt noia hvis jeg må hoste eller nyse.. føler jeg presser ut frøet da flere som tenker sånn? Noen her som tar babyklister? Eller slimløsende hostesaft?

Da er jeg tilbake som ruger.. hadde innsett av 2 stk 3dagers egg i dag, testdato 6.sept... er sååå lenge å vente... er livredd for å gjøre noe "galt" , får helt noia hvis jeg må hoste eller nyse.. føler jeg presser ut frøet da flere som tenker sånn? Noen her som tar babyklister? Eller slimløsende hostesaft?
Til meg sa de at det var ingenting jeg kunne gjøre for at embryoet skulle «falle ut».:) Jeg tar babyklister, men har Ingen spesiell formening om det hjelper noe, men det skader ikke heller tenker jeg, så hvorfor ikke :p

Hei [emoji4] Er ikke den som har vært mest aktiv her inne nå. Men hadde egguttak i juni og fikk ut 17 egg så det ble total frys og 4 stk blasto på frys. Begynte på estradot 10. august og var på kontroll i går og alt så bra ut, så jeg har begynt på lutinus i dag også blir det innsett til mandag[emoji1319] [emoji173]️

Velkommen i august gjengen! :) Gratulerer som ruger.

Du kan ikke gjøre noe galt. :) Du skal følge "reglene" for gravide (ikke alkohol, ikke nikotin, ikke saltpølse osv.) Og ellers leve som vanlig.

Er det noe informasjon om forsøket ditt du vil ha med i hovedinnlegget i tråden her?

Hei [emoji4] Er ikke den som har vært mest aktiv her inne nå. Men hadde egguttak i juni og fikk ut 17 egg så det ble total frys og 4 stk blasto på frys. Begynte på estradot 10. august og var på kontroll i går og alt så bra ut, så jeg har begynt på lutinus i dag også blir det innsett til mandag[emoji1319] [emoji173]️

Så bra du er i rute. :D

Til meg sa de at det var ingenting jeg kunne gjøre for at embryoet skulle «falle ut».:) Jeg tar babyklister, men har Ingen spesiell formening om det hjelper noe, men det skader ikke heller tenker jeg, så hvorfor ikke :p

Vet, får bare sånne tullete tanker. Har bestilt babyklister, men ikke fått det ennå.. bestilte du fra DK?
Leste et sted man kunne ta litt slimløsende hostesaft og en halv aspirin om dagen også for å bedre oddsene, men ikke godt å vite hva man skal tro på

Vet, får bare sånne tullete tanker. Har bestilt babyklister, men ikke fått det ennå.. bestilte du fra DK?
Leste et sted man kunne ta litt slimløsende hostesaft og en halv aspirin om dagen også for å bedre oddsene, men ikke godt å vite hva man skal tro på
Det er veldig forståelig, det er en del av prosessen det og ;)
Ja, men husker ikke helt hva nettsiden het. Har hørt noe lignende, men er jo så mange «kjerringråd» ute og går, ikke lett å vite alltid hva man skal tro. Men, jeg ble veldig rolig når de sa på innsett i dag at det var ikke noe jeg kunne gjøre som ville være utslagsgivende. Enten fester embryoet seg, eller ikke. Så enkelt og så komplisert som det :hilarious:

Back
Topp