❤️ August 2018 ❤️

Da er jeg også endelig ruger:D fikk satt inn ett embryo av beste kvalitet samt en til på frys. Testdag er 3. september :love7 Da er det «bare» å håpe på at dette går den riktige veien:hello2

Gratulerer som ruger! :D

Kontroll i dag, eggløsningssprøyte i kveld, uttak på fredag. Legen som hadde kontrollen i dag var han samme som satte inn datteren vår i 2016. [emoji171]

Samme her! Blir spennende på fredag [emoji4] Hvordan såg det ut hos deg på kontroll? Jeg hadde en veldig bra side med 13 egg på den ene siden hvor flere var ganske store, og ca 6 mindre egg på den andre siden. Men de var positive og trodde ikke det skulle bli overstimulering. Sist hadde jeg «12 egg» men fikk ut 5 [emoji4]

Feil post

Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.

Jeg har ved negativt fryseforsøk i styrt syklus måttet vente en syklus etter medisinslutt på St.Olavs. Men fikk beskjed nå at om ikke naturlig syklus gikk kunne vi prøve styrt allerede mnd etter. Men der igjen om det ble negativt, så hadde jeg måttet ventet en igjen...

Tror de vil ha en medisinfri mnd mellom forsøkene med medisiner.

Vedlegg

• D10883E4-1CF1-438D-9FB8-DFE6116032B6.jpeg
    D10883E4-1CF1-438D-9FB8-DFE6116032B6.jpeg
    203,8 KB · Visninger: 118
Jeg har ved negativt fryseforsøk i styrt syklus måttet vente en syklus etter medisinslutt på St.Olavs. Men fikk beskjed nå at om ikke naturlig syklus gikk kunne vi prøve styrt allerede mnd etter. Men der igjen om det ble negativt, så hadde jeg måttet ventet en igjen...

Tror de vil ha en medisinfri mnd mellom forsøkene med medisiner.

Takk:)

Jeg begynte å teste på søndag[emoji28] Hadde uttak mandag og innsett onsdag. Var da 6 dpo og den var blenda, så vet jeg at ovitrellen er ute[emoji5] Fikk veldig svak skyggestrek i går, men den var borte idag, så antar det bare var testen.

Blir test hver dag[emoji849]

Testet noe mer? :)

Back
Topp