Eiddwen
Forumet er livet
Da er jeg også endelig rugerfikk satt inn ett embryo av beste kvalitet samt en til på frys. Testdag er 3. september
Da er det «bare» å håpe på at dette går den riktige veien
![]()
Gratulerer som ruger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg også endelig rugerfikk satt inn ett embryo av beste kvalitet samt en til på frys. Testdag er 3. september
![]()
Takk!Gratulerer som ruger!![]()
Det føles godt og litt rart at vi endelig har kommet så langtGratulerer som ruger!Da er jeg også endelig rugerfikk satt inn ett embryo av beste kvalitet samt en til på frys. Testdag er 3. september
![]()

alille må flyttes fra ikke gravid, til gravidbare sånn så du vet det
![]()
Kontroll i dag, eggløsningssprøyte i kveld, uttak på fredag. Legen som hadde kontrollen i dag var han samme som satte inn datteren vår i 2016. [emoji171]
Hurra! GratulererDa er jeg også endelig rugerfikk satt inn ett embryo av beste kvalitet samt en til på frys. Testdag er 3. september
![]()
Ja, jeg tenker det, men jeg ville ikke gjøre det før hun følte seg klar.![]()

Masse lykke til!!!Da er jeg også endelig rugerfikk satt inn ett embryo av beste kvalitet samt en til på frys. Testdag er 3. september
![]()
Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.
Så gøy!![emoji3] Har du bilde?
Så gøybilde?
Jeg har ved negativt fryseforsøk i styrt syklus måttet vente en syklus etter medisinslutt på St.Olavs. Men fikk beskjed nå at om ikke naturlig syklus gikk kunne vi prøve styrt allerede mnd etter. Men der igjen om det ble negativt, så hadde jeg måttet ventet en igjen...
Tror de vil ha en medisinfri mnd mellom forsøkene med medisiner.
Ja, tok ny test i dag. Begynner å bli mer synlig strek![]()
Så gøy! Du er jo gravidJa, tok ny test i dag. Begynner å bli mer synlig strek![]()
Herlig!! Gratulerer[emoji3]
Så gøy! Du er jo gravid![]()
Ja, jeg tenker det, men jeg ville ikke gjøre det før hun følte seg klar.![]()
Jeg begynte å teste på søndag[emoji28] Hadde uttak mandag og innsett onsdag. Var da 6 dpo og den var blenda, så vet jeg at ovitrellen er ute[emoji5] Fikk veldig svak skyggestrek i går, men den var borte idag, så antar det bare var testen.
Blir test hver dag[emoji849]
Min test fra billigtester forsvant streken på når den tørket, men testet dagen etter og da kom det opp 2 streker igjenHaha.Jeg er ikke helt klar ennå. Må se an streken i morgen tidlig.
Streken fra testen er nesten borte nå som den har tørket. Er det vanlig?